Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل نهم مسابقه تلویزیونی اسراء ساعت ۲۰ روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز ساعت ۱۵ روزهای زوج خواهد بود. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش تسنیم، فصل نهم مسابقه تلویزیونی "اسراء" که از آن به‌عنوان بزرگترین مسابقه استعدادیابی قرآنی نیز یاد می‌شود، از یکشنبه شب، 17 آذرماه به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما رفت تا از این به بعد شاهد هنرنمایی قاریان نوجوان و جوان از قاب تلویزیون باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل نهم مسابقه تلویزیونی اسراء ساعت 20 روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه به روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز ساعت 15 روزهای زوج خواهد بود.

در این دوره داوران نسبت به دوره قبل تغییر کرده‌اند و ترکیبی از داوران جوان و پیشکسوتان با تجربه صاحب عناوین متعدد مسابقات قرآن، حضور دارند. علی‌اکبر ملکشاهی، حامد ولی‌زاده و مهدی غلام‌نژاد تیم داوری این دوره را تشکیل می‌دهد.

علی‌اکبر ملکشاهی سال 1374 رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن ایران را به دست آورد و علاوه بر آن رتبه نخست مسابقات قرآن جانبازان کل کشور در سال 1371 را نیز در کارنامه خود دارد. حامد ولی‌زاده نیز سال 1389 رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان و سال 1395 هم رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران را کسب کرده است. همچنین مهدی غلام‌نژاد نیز سال 1397 رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان را کسب کرده است. وی همچنین در مسابقات بین‌المللی قرآن کشورهای ایران، روسیه، کویت و ترکیه نیز حضور داشته و رتبه‌های ممتازی را به دست آورده است.

در فصل نهم این مسابقه، شرکت‌کنندگانی از 25 استان کشور حضور دارند و در دو بخش بالای 16 سال و زیر 16 سال رقابت خود را برگزار می‌کنند. این شرکت‌کنندگان در سه رشته قرائت تقلیدی به سبک استادان عبدالباسط، منشاوی و مصطفی اسماعیل به رقابت با یکدیگر‌ می‌پردازند. پیش‌بینی می‌شود از هر رشته 12 نفر راهی فینال مسابقات شوند.

بر اساس این‌ گزارش، کار ضبط سری جدید مسابقه تلویزیونی اسراء از هفته گذشته آغاز شده است و زمان‌بندی ضبط آن نیز روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته خواهد بود.

یادآور می‌شود، تهیه‌کنندگی و اجرای سری نهم مسابقه اسراء را سیدوحید مرتضوی، بر عهده دارد.

سری جدید مسابقه تلویزیونی "اسراء" کلید می‌خورد+ تیزر

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قرآن کریم شبکه قرآن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرآن کریم شبکه قرآن قرآن کریم شبکه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اومافیلم، آیین قدردانی و تشکر از عوامل سازنده مستندمسابقه «نامیرا» روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در موسسه جامعه معلولان ایران صورت گرفت.

در این مراسم، با رونمایی از قسمت هایی از مسابقه، هم اندیشی مدیران جامعه معلولان و اهالی هنر صورت گرفت.

مجموعه مسابقه «نامیرا» یک رئالیتی شو با محوریت معلولان است که ایام نوروز امسال، روی آنتن شبکه نسیم رفت. این مسابقه در مرکز سیمرغ صدا و سیما و موسسه فیلمسازی اومافیلم، به تهیه کنندگی سیدجمال عودسیمین تولید شده است.

امیر منیری کارگردان «نامیرا»، بیان کرد که ضمن ساخت برنامه، با سبک زندگی و مشکلات مصداقی از زندگی افراد دارای معلولیت روبه‌رو شده اند که این مهم باعث شد نوع برخورد با شیوه رفتاری با آن ها، در قالب برنامه، فرهنگ سازی شود.

در این نشست علی همت محمودنژاد مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان بیان کرد که اگر در سایر مسابقات تلویزیونی از قبیل مسابقات فکری، اطلاعات عمومی و ... نیز از افراد دارای معلولیت استفاده شود، بازخورد خوبی خواهیم داشت.

در این نشست آیین قدردانی از عوامل برنامه «نامیرا» با حضور مسؤولان و مشاوران انجمن های مرتبط با معلولان انجام گرفت.

آرشیو مستند مسابقه «نامیرا» از تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 6092241 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد