Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان ثبت نام و شرایط معافیت از آزمون ورودی جامعة‌الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از سوی اداره سنجش و پذیرش معاونت آموزش این مؤسسه علمی حوزوی اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، حجت‌الاسلام‌ «اباذر عمرانی‌فر» با اشاره به زمان ثبت نام‌ آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) گفت: سامانه خرید کارت و ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روز شنبه، ۲۳ آذرماه HC ساعت ۱۲ فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره سنجش و پذیرش معاونت آموزش جامعة‌الزهرا(س) افزود: امکان ثبت نام برای دارندگان مدرک کارشناسی در رشته‎های همسو برای مقطع سطح  ۳ وجود دارد که فارغ‌التحصیلان ۷۱ رشته تحصیلی دانشگاه‌ها مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی سطح سه جامعة‌الزهرا(س) هستند.

 

عمرانی‌فر ادامه داد: مقطع تحصیلی سطح ۲، ویژه داوطلبان جدید‌الورود است که دارا بودن مدرک دیپلم یا بالاتر برای پذیرش در این آزمون الزامی است و تمام افرادی که دارای مدرک دیپلم یا بالاتر در یکی از رشته‌های دایر در آموزش و پروش یا مراکز آموزش عالی باشند، امکان شرکت در این آزمون را خواهند داشت.

 

وی تصریح کرد: برنامه بازپذیری سطح ۲ (کارشناسی ناپیوسته) ویژه طلابی است که دارای مدرک سطح یک حوزه بوده یا ۷۵ واحد درسی را در جامعة‌الزهرا(س) یا حوزه‌های علمیه گذرانده باشند.

 

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعة‌الزهرا(س) تصریح کرد: طلابی که دارای سابقه حوزوی هستند، ولی تعداد واحدهای گذرانده آنها کمتر از ۷۵ واحد است باید در آزمون ورودی سطح ۲ ثبت نام کنند. واحدهای گذرانده شده این افراد، بعد از پذیرش نهایی معادل‌سازی خواهد شد.

 

عمرانی‌فر با بیان اینکه داوطلبانی که فاقد مدرک دیپلم باشند نمی‎توانند در آزمون این مرکز ثبت نام کنند، گفت: طلابی که به دلایل مختلف منع تحصیل شده‌اند، تنها در صورتی می‌توانند در آزمون این دوره شرکت کنند که بیش از یک سال از زمان منع تحصیل آنها گذشته باشد. بنایراین، داوطلبانی که تاریخ منع تحصیل آنان اول آذر ۱۳۹۷ به بعد باشد، نمی‌توانند در آزمون این دوره شرکت کنند.

 

وی اظهار کرد: داوطلبانی که بیش از یک بار پذیرفته شده‌اند و به هر دلیلی منع تحصیل شده باشند، نیز امکان شرکت در هیچ یک از آزمون‌ها را ندارند؛ به عبارت دیگر، امکان پذیرش هر داوطلب در جامعة‌الزهرا(س) تنها برای دو بار امکان‌پذیر است.

 

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعة‌الزهرا(س) اظهار کرد: تحصیل هم‌زمان در جامعة‌الزهرا(س) و سایر مراکز آموزشی ممنوع است.

 

حجت‌الاسلام عمرانی‌فر در ادامه گفت: مصاحبه‌های علمی و عمومی فقط در جامعة‌الزهرا(س) و در شهر قم برگزار می‌شوند؛ محل برگزاری آزمون هم روز ثبت نام در دفترچه راهنما اعلام خواهد شد.

 

وی بیان کرد: متقاضیان شرکت در آزمون ورودی جامعة‌الزهرا(س) برای پرسش و یا ارسال درخواست دربار‌ه جزئیات ثبت نام می‌توانند از طریق منوی «ارسال و پیگیری درخواست‌ها» در سامانه سنجش و پذیرش اقدام کنند.

 

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعةالزهرا(س) اضافه کرد: متقاضیان همچنین برای مشاهده و پیگیری درخواست‌های خود می‌توانند به منوی «پیگیری و مشاهده پاسخ درخواست ارسالی» در سامانه سنجش و پذیرش مراجعه کنند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مجلس شورای اسلامی انتخابات انتخابات انتخابات مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد جامعه الزهرا طلاب حوزه علمیه طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان

 پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد