Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:04:03 GMT

روحانی در سکوت خبری به دانشگاه رفت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۷۵۹۴

روحانی در سکوت خبری به دانشگاه رفت

روحانی در حالی امروز به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه فرهنگیان رفت که هیچ رسانه‌ای موفق به حضور در این برنامه نشده است. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، صبح امروز(18 آذر) به مناسبت شانزدهم آذر و روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش 16 آذر| جای خالی سیاسیون در میان دانشجویان/ روحانی علی رغم وعده به دانشگاه نرفتحضور روحانی در دانشگاه فرهنگیان +تصاویربیانیه بسیج دانشگاه خواجه نصیر در واکنش به عدم حضور روحانی در مراسم 16 آذرروحانی: مسیر صحیحی در اقتصاد کشور شروع شده است/می‌دانیم مردم در سختی هستند و قدرت خریدشان کاهش یافته است

حضور روحانی در مراسم روز دانشجو در حالی بود که هیچ‌یک از خبرگزاری‌ها در این مراسم حضور نداشتند و پخش زنده تلویزیونی هم برای سخنرانی رئیس‌جمهور صورت نگرفت بلکه فقط پوشش خبری این مراسم با پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری بود که این پایگاه تاکنون تنها تصاویر این مراسم را روی سایت خود بارگزاری کرده است.

این در حالیست که بسیاری همانطور که روحانی وعده داده بود منتظر حضور او در شانزدهم آذرماه در جمع دانشجویان بودند؛ رئیس‌جمهور 24 مهر امسال در مراسم افتتاحیه دانشگاه‌ها در دانشگاه تهران، با انتقاد چند دانشجو نسبت به عملکرد دولت و درخواست آنان برای صحبت مواجه شد که از این تعرض چندان خوشایند نبود و به آنها اعلام کرد 16 آذر را برای شنیدن سخنان آنها در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط روز دانشجو دولت دوازدهم رئیس جمهور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز دانشجو دولت دوازدهم رئیس جمهور روز دانشجو دولت دوازدهم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور

نشست خبری سالیانه دکتر روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در محل معاونت علمی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075708 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه