Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح سه سرای نوآوری جدید در 22 بهمن سال جاری در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی ظهر امروز در حاشیه آیین نکوداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با انتقاد از سیاست‌های وزارت علوم در انتخاب دانشجویان نمونه کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت بیش از یک میلیون دانشجو در سراسر کشور که 38 درصد جمعیت دانشجویی را دربرمی‌گیرد، در انتخاب دانشجویان نمونه کشوری نادیده گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جای این دانشگاه با دستاوردهای کم‌نظیر دانشجویان پرتلاش خالی است که امیدواریم با تدبیری که مسئولان آموزش عالی دارند، این جمعیت با استعدادی که ما امروز نیز شاهد آن بودیم جا دارد با دستاوردهای ارزشمندشان در بین دانشجویان نمونه کشوری در صحنه ملی نیز بدرخشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره ریل‌گذاری و اقدامات این دانشگاه برای اشتغال دانش‌آموختگان اظهار کرد: با تشکیل صندوق‌های پژوهش و فناوری و بسترسازی سراهای نوآوری زمینه را برای حضور همه دانشجویان نوآور دانشگاه آزاد اسلامی در صحنه‌های کسب‌وکار و استارت‌آپی هستیم. اکنون سرای نوآوری در واحد علوم و تحقیقات افتتاح شده و در اصفهان نیز در حال افتتاح است.

دکتر طهرانچی خبرداد: سه سرای نوآوری جدید در حوزه‌های تخصصی مختلف در 22 بهمن سال جاری در تهران شروع به کار خواهند کرد. نگاه و رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی بسترسازی برای حضور و حرکت روبه‌جلوی دانشجوها است که در آینده‌ای نه‌چندان دور بتوانیم شاهد تحول در وضع اقتصادی کشور با تکیه بر این جوان‌ها باشیم.

وی درخصوص مذاکرات دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز خاطرنشان کرد: بحمدلله نیروهای مسلح به بحث مهارت‌آموزی سربازان ورود کرده‌اند و اکنون دانشگاه آزاد اسلامی در حال ایجاد فضای جدیدی قرار گرفته تا فرزندان کشور در حین خدمت سربازی هم مورد حمایت قرار بگیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه دوران سربازی فرصت‌های بسیار خوبی را به‌همراه دارد،دانشگاه آزاد اسلامی استارت‌‌آپ‌های ویژه سربازان را پیشنهاد داده است. امکانات وسیع دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تربیت سرباز ماهر قرار می‌گیرد و در نهایت حرکت و اتفاق مبارکی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/4116/

منبع: آنا

کلیدواژه: روز دانشجو دکتر طهرانچی سرای نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان درس «آشنایی با دفاع مقدس» دانشگاه آزاد اسلامی یزد از باغ موزه دفاع مقدس یزد بازدید کردند.

در این بازدید که به همت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد صورت گرفت، جمعی از دانشجویان این دانشگاه در قالب درس «آشنایی با دفاع مقدس» به همراه استادان خود از باغ موزه دفاع مقدس استان یزد بازدید و کلاس درس خود را در آنجا برگزار کردند.

این بازدید با هدف آشنایی دانشجویان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از آثار و مواریث فرهنگی، تاریخی هشت سال دفاع مقدس با هدف جریان‌سازی فرهنگی، آشنایی نسل امروز با حماسه هشت سال دفاع مقدس و تقویت روحیه خودباوری و تقویت اقتدار ملی و هویت اسلامی ایرانی برگزار شد.

در این رویداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور استاد درس «آشنایی با دفاع مقدس» ضمن بازدید از تجهیزات و ادوات نظامی به کار گرفته شده در دوران هشت سال دفاع مقدس از تالار‌های باغ موزه دفاع مقدس در حضور کارشناسان هر تالار که خود از حماسه‌سازان دفاع مقدس هستند، بازدید کردند.

در این موزه با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال برای انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش مردم تلاش شده است.

به گزارش آنا، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع کنار پارک آزادگان صفائیه احداث شد و شامل سه بخش محوطه، دو طبقه گالری نمایشگاهی و مفهومی و ساختمان اداری است.

زیربنای باغ موزه دفاع دفاع مقدس استان یزد با ۱۶ هزار مترمربع زیربنا احداث شد که زیربنای ساختمان اصلی آن سه هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

همچنین در گالری این مرکز، اسناد و مدارک و آثار حجمی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

استان یزد ۳ هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، ۳۰۰ هزار بسیجی و افزون بر ۳۰ هزار رزمنده دارد که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب کشور حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد