Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@11:51:30 GMT

131؛ قوطی کبریت 51 میلیونی +جدول

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۲۰۳

131؛ قوطی کبریت 51 میلیونی +جدول

پول نیوز - سایپا خیال توقف ندارد و ناظران نیز انگار خیال دخالت ندارند تا حدی که پراید صندوق‌دار در این سکوت متولیان به جمع ۵۰ میلیونی‌ها می پیوندد. به گزارش پول نیوز، موج گرانی خودرو‌های سایپا را با خود برد. امروز همه این محصولات در بازار، افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. مثلا امروز کوییک دنده‌ای نسبت به اول هفته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده و روی رقم ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساینا افزایش قیمت دو میلیون تومانی را پشت سر گذاشته و تا ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بالا رفته است. امروز تیبا نسبت به اول هفته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شده و با قیمت ۵۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. تیبا ۲ افزایش قیمت کمتری را تجربه می‌کند و با ۹۰۰ هزار تومان گرانی، روی ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ایستاده است. 

پراید صندوق‌دار امروز با افزایش قیمت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی از مرز ۵۰ میلیون عبور کرد و روی نرخ ۵۱ میلیون تومان ایستاد. پراید هاچ‌بک همچنان در کانال ۵۰ میلیونی پیشروی می‌کند و امروز با افزایش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی به ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. امروز پراید وانت هم ۲۰۰ هزار تومان گران شده و تا ۵۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالا رفته است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۰۵ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری پنجشنبه، ۳۷ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون با افت ۴۰۰ هزار تومانی، ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ریزش ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به پنجشنبه، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با کاهش ۵۰ هزار تومان نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۱ دلار رسید.

کد خبر 6097032 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • شاهین کارکرده ۷۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد