Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@05:46:08 GMT

مصداق بارز تشویش اذهان عمومی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۳۵۴

مصداق بارز تشویش اذهان عمومی

بعد از گذشت حدود یک روز از ارسال جوابیه بانک کشاورزی به خبر ناصحیح مندرج در کانال تلکرامی نود اقتصادی، این پایگاه همچنان از درج جوابیه طبق قانون خودداری کرده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از بانک کشاورزی که در اجرای شفافیت مالی پیشرو است و از تعامل با مطبوعات و حمایت از اطلاع رسانی منصفانه استقبال می کند، ناچار از ارسال جوابیه دوم به این پایگاه خبری شد که متن کامل این جوابیه را درپی ملاحظه می کنید:

 

مدیر مسئول پایگاه خبری نود اقتصادی

سلام علیکم؛

پیرو ارسال جوابیه به مطالب نا صحیح مندرج در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام و سپس درج همان مطالب نادرست در صفحه اصلی نود اقتصادی ( جوابیه شماره 82/305/415 تاریخ 98/9/17) به آگاهی می رساند:

1- عدم انعکاس پاسخ بانک یا تأخیر در انعکاس پاسخ بانک،بر غرض ورزی آن پایگاه خبری دلالت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- در غرض ورزی و کم اطلاعی آن پایگاه خبری همین بس که مطلب منتشره با جهت گیری خاص، سعی در القاء پرداخت تسهیلات به کارکنان سیستم بانکی با نرخ بهره پایین و عدم پرداخت چنین تسهیلاتی به مشتریان و کشاورزان دارد، درحالی که اگر مغرضانه نقد نمی کردید و یا اگر اخلاق حرفه ای را رعایت می کردید می توانستید با مراجعه به اطلاعات منتشره در پایگاه اطلاع رسانی بانک کشاورزی به این حقیقت برسید که این بانک فقط در اجرای یکی از طرح های جاری ، یعنی طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری بیش از49 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با نرخ 6 درصد به کشاورزان و عشایر پرداخت کرده است.

3- آن پایگاه خبری تلاش کرده است با انتقال اطلاعات نادرست،احساسات مشتریان بانک و کشاورزان را بر علیه بانک تحریک کند و این مصداق بارز تشویش افکار عمومی و قابل پیگیری است.

4- در اثبات غرض ورزی آن پایگاه خبری باید اضافه شود بانک کشاورزی فقط در 9 ماهه اول سال1398 بیش از 20هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با نرخ 4درصد پرداخت کرده است. همچنین اگر مغرض نبودید، باید اطلاع پیدا می کردید که بانک کشاورزی در اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال های 97و98 بیش از 10 هزار میلیارد ریال با نرخ متوسط 9 درصد برای توسعه گلخانه ها پرداخت کرده است.

5- بانک کشاورزی همچنان از شفافیت و انتشار اطلاعات و اخبار صحیح استقبال و مسئولان پایگاه های خبری نود اقتصادی و زیر مجموعه های آن را به اطلاع رسانی منصفانه،رعایت اخلاق حرفه ای،پرهیز از تشویش اذهان عمومی و اجتناب از القای مطالب غیر صحیح با هدف سلب اعتماد از نظام بانکی دعوت می کند.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار بانک ملی ایران، حامی کسب و کار و تجارت شما بازدید مسئولان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران شاخص کل بورس در شرایط رکورد شکنی آغاز ترخیص ۲ میلیون تن انواع کالاهای اساسی در گمرک وزیر ارتباطات روز پنجشنبه سورپرایز می کند انگیزه عربستان برای کاهش تولید نفت عرضه سهام آرامکو در بورس است بازار هدف صادراتی متانول تضمین شده است فعالیت شرکت‌های خارجی عرضه‌کننده پوشاک در حال بازنگری دوره کمبود خوراک پتروشیمی‌ها پایان یافت خودكفايي درتوليد ملي از سه مسير با كاهش ارزبري بالا ​نيسان نقره داغ مي شود مهم‌ترین مقاصد صادراتی ایران در حوزه رنگ، رزین و چسب ​زيان 2.3 هزار ميليارد دلاري سهمیه ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ۲+۲ ماند بیمه سلامت زیر بار هزینه خدمات سمعک نمی رود مدیرعامل "استقلال" استعفا کرد توزیع نامناسب سوخت یورو ۴ و افزایش آلودگی هوا حمایت از سرمایه گذاری در بنادر در بودجه ۹۹ افت میزان فروش خودرو در بازارهای جهانی سامانه هشدار زلزله به پالایشگاهها ساخته شد پرطرفدارترین ها فراخوان برای شرکت در نمایشگاه ایران بیوکل پربیینده ترین ها پربحث ترین ها تکمیل بودجه 99 در روزهای پایانی| وابستگی بودجه به نفت قطع می‌شود؟ قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید رونمایی از تهاتر کارت ثمین شهر/ تهاتر موجب رونق اقتصادی می شود صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه احتمال اجماع روسیه و اوپک بالاست ايران رتبه دوم مصرف لوازم آرايشي در منطقه را دارد بازار خودرو آرامش گرفت/ افزایش قیمتی برای خودرو نداریم اقتصاد جهان سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۳ بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه آغاز بکار کرد وجه تضمین اضافی قرارداد آتی پوشال معمولی زعفران از فردا کاهش می‌یابد ثبت نام اعزام نیروی کار به دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۴ آذر ماجرای تغییر رمز اول برخی کارت‌های بانکی چیست؟ چین و آمریکا در رقابت برای میادین نفتی عراق مرغ در سراشیبی قیمت ارزآوری ۹۷ میلیون دلاری صادرات کیوی هفت‌تپه به چرخه کار و تولید بازگشت کاهش چهار درصدی تولیدات کشاورزی جهان در پی فرسایش خاک صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • شکستی که مصداق وعده صادق بود/ پنجه عقاب در شن‌های طبس
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است