Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مقابل دوربین تلویزیونی درباره شرایط فعلی این باشگاه توضیح داد.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده گفت و گویی با دوربین شبکه خبر انجام داد و این مصاحبه به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. خلیل زاده درباره درخواست های استراماچونی از باشگاه استقلال گفت: تمام اصرار آقای استراماچونی این بود که قرادادش از دو ساله به یک ساله کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من شنیدم از یک کشور همسایه پیشنهاد سنگین دارد و نمی دانم چقدر صحت دارد. حتی ما با مساعدت وزیر، آقای عراقچی و سفیر هم داشتیم برای این پیشنهاد راهی می اندیشیدیم اما باز هم نشد.

بیشتر بخوانید:

بازتاب تجمع هواداران استقلال در رسانه‌های ایتالیایی

او گفت: اسناد و مدارک موجود است که ما از 750 هزار دلار قرارداد، حدود 340 هزار دلار به استراماچونی داده بودیم و آن رقمی که طبق قرارداد آمده بود، پرداخت کرده بودیم. ایشان اقدام به فسخ یک طرفه کرد که کار عجیبی بود.


رئیس هیئت مدیره استقلال درباره جانشین استراماچونی گفت: اگر آقای استراماچونی نیاید، اقدامات را آغاز می کنیم. فعلا به گزینه های ایرانی فکر می کنیم نه خارجی. مربی جانشینی که برای استراماچونی در نظر گرفته ایم، همه می شناسندش و کل ایران دوستش دارند. او مربی با علمی است و کار را در اختیار خواهد گرفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین شجاع خلیل زاده استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)



منبع:پیج kimzgrows

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راز موفقیت پپ گواردیولا را از زبان خودش بشنوید (فیلم)

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری