Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:39:04 GMT

ارتش برای اقتدار ایران اسلامی آماده جانفشانی است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۵۱۶

ارتش برای اقتدار ایران اسلامی آماده جانفشانی است

امیرسرتیپ دوم سعید اثنی‌عشری روز دوشنبه در دیدار با خانواده زنده یاد ناخدا دوم احمد سلیمی نرانی در سنندج اظهار داشت: نیروهای مسلح ستون فقرات کشور هستند و اکنون که از اقتدار بالایی در جهان برخورداریم به واسطه جانفشانی‌ و رشادت‌های  این نیروها به ویژه ارتش است.

وی با بیان اینکه تلاش نیروهای مسلح همیشه در کشور تعیین کننده است، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها در صبحت‌هایشان از مجاهدت‌های نیروی دریایی ارتش تقدیر کرده‌اند که نشان از اهمیت این نیرو در حفاظت از سرزمین اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده ارتش در کردستان تاکید کرد: اگر تلاش و ایثارگری‌های نیروی دریایی نبود، امکان صادرات و فروش نفت در زمان دفاع مقدس وجود نداشت بنابراین باید همواره قدردان فداکاری‌ دریادلان باشیم.

رئیس دفتر نمایندگی نیروی دریایی در استان کردستان نیز در این دیدار اظهار داشت: زنده یاد ناخدا دوم احمد سلیمی نرانی در سال ۶۵ به استخدام نیروی دریایی در آمد و در سال ۶۹ با کسب رتبه ممتاز رشته تحصیلی کارشناسی ناوبری و فرماندهی کشتی برای ادامه خدمت به منطقه دوم دریایی بوشهر منتقل شد.

 ناخدا دوم همت‌علی قبادی افزود: ناخدا سلیمی نرانی از جمله افسران نیروی دریایی ارتش بود که با ۱۹ سال خدمت به درجه دریادار دومی نائل شد که این مهم نشان از دانش و توانمندی برجسته ایشان داشت.

وی اضافه کرد: شادروان سلیمی پس از چندین سال مبارزه با بیماری سرطان، سرانجام ۲۴ فروردین سال ۸۷ حین ادای وظیفه در بوشهر دارفانی را وداع گفت.

امیر اثنی عشری در این دیدار با اهدای لوح به خانواده ناخدا دوم سلیمی از خدمات وی تقدیر کرد.

  تقدیر از ایثارگر نیروی دریایی

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده ارتش در کردستان امروز همچنین با حضور در منزل ناو سروان شریف آسوده ضمن تقدیر از خدمات این ایثارگر نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: ارتش به ویژه نیروی دریایی در کانون دفاع از مرزهای آبی کشور بوده و نیروها از جان خود برای این امر مهم مایه گذاشتند.

امیرسرتیپ دوم اثنی‌عشری به رشادت‌های نیروهای مسلح در عملیات‌های مختلف از جمله فتح خرمشهر اشاره و تاکید کرد: ارج این جانفشانی‌ها نزد خداوند محفوظ است و مردم نیز قدردان امنیت موجود در کشور و این مجاهدت‌ها هستند.

ناوسروان شریف آسوده ایثارگر و بازنشسته نیروی دریایی ارتش، سال ۴۶ استخدام شد و از همان آغاز دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشته، او همرزم شهید چمران بود و در عملیات آزاد سازی خرمشهر نیز در کنار دیگر رزمندگان دفاع مقدس حضور داشته است.

به مناسبت رشادت‌ها و دلاورمردی‌های نیروی دریایی ارتش در دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و شهرهای جنوبی به ویژه دفاع از آبادان و خرمشهر و آب‌های نیلگون خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی و انهدام نیروی دریایی دشمن بعثی در همان آغاز جنگ، با تایید حضرت امام خمینی(ره)، هفتم آذر به عنوان روز نیروی دریای ارتش نامگذاری شده است.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان کردستان ۱۸ بازنشسته و مستمری بگیر دارد.

برچسب‌ها نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کردستان سنندج ستاد کل نیرو های مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کردستان سنندج ستاد کل نیرو های مسلح نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کردستان سنندج ستاد کل نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با بیان اینکه نظم جهانی در حال تحولی دیگر است، اظهار کرد: انجام عملیات وعده صادق، نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی است وامروز با استقامت و حکمت مقام معظم رهبری نظم جهانی و منطقه‌ای در حال دگرگونی است و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دشمنان از تحریم اقتصادی هم ناامید هستند اما همچنان به دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند تا با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و آگاه بود.

استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم، افزود: اگر اردوهای راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب تر بودیم. وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور تمام قد و خارج از بروکراسی اداری اهتمام جدی داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است و این تکلیف انقلابی و اعتقادی ما است

طبق اظهارات استاندار کردستان، دشمنان فعالیت رسانه‌ای ما را تحریم کرده‌اند، به طوری که اگر در فضای مجازی یک عکس از شهید سلیمانی بارگذاری و بازنشر شود، آن صفحه بسته خواهد شد که این اوج بی‌آبرویی برای مدعیان آزادی بیان است.

زارعی کوشا تصریح کرد: خاکریزهای ما امروز نه در شهرهای مرزی بانه، مریوان و شلمچه بلکه در دل آمریکا است و این‌ها معجزات انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6094243

دیگر خبرها

  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد