Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع امدادگر و کادر درمانی در استان حسکه مدعی شدند: نیروهای قسد با همکاری نیروهای آمریکایی بیش از ۱۰۰ کودک ۱۲ تا ۱۴ ساله متعلق به داعشی‌های کشته‌شده در سوریه را به همراه تعدادی از کودکان دیگر گروه‌های تروریستی و مادران خارجی آن‌ها از اردوگاه الهول به اردوگاه روستای تل‌اسود در حومه استان حسکه منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار بین‌الملل- تعداد ساکنان اردوگاه تل‌اسود، واقع در ورودی شهر المالکیه در حومه شمال شرقی حسکه به حدود ۱۸۰۰ زن و کودک می‌رسد. برخی منابع امدادی نسبت به اینکه نیروهای قسد این کودکان را به پایگاه‌های خود در حومه شمال شرقی شهر المالکیه منتقل کرده و پس از آموزش‌های نظامی از آن‌ها در عملیات‌های خود استفاده کند، ابراز نگرانی کردند.

برخی منابع محلی در حومه حسکه نیز گفتند، نیروهای قسد تلاش می‌کنند کودکان داعشی‌ ها را جمع‌آوری کرده و با هدف ادغامشان به نیروهای خود، آن‌ها را به پایگاه‌ها و مراکز نظامی ویژه خود منتقل کنند.

از سوی دیگر اردوگاه الهول واقع در جنوب شرق حسکه که در کنترل نیروهای آمریکایی و نیروهای قسد قرار دارد، تقریبا هر روز شاهد قتل‌هایی است. برخی منابع در داخل این اردوگاه فاش کردند، جسد یک زن ترکستانی سی ساله که خفه شده بود، ظهر یکشنبه در داخل این اردوگاه کشف شد. چند روز قبل نیز یک زن ترکستانی دیگر پس از ضرب و شتم کشته شد. علاوه بر این، یک جوان ۲۳ ساله سوری از سوی گروهی ناشناس ۳۸ مرتبه ضربه چاقو خورد و همچنان در وضعیت بسیار بدی در یکی از بیمارستان‌های حسکه به سر می‌برد. یک پناهجوی عراقی نیز با ضربات یک چکش آهنی در این اردوگاه کشته شد.

اردوگاه الهول در دو ماه گذشته شاهد قتل تعدادی از زنان است اما مشخص نیست چه کسی پشت این قتل‌هاست. تعداد کل ساکنان اردوگاه الهول بیش از ۷۰ هزار تن است که حدود ۱۰ هزار تن از آن‌ها را زنان اتباع کشورهای مختلف تشکیل می‌دهند. بیشتر ساکنان این اردوگاه اتباع سوری از جمله آوارگان این کشور و خانواده‌های داعشی‌ها هستند که از این تعداد حدود ۳۵۰۰ کودک بدون گواهی تولد هستند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کودکان داعشی اردوگاه اتباع سوری کودکان داعشی اردوگاه الهول استان حسکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «جهاد طه» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش قصدی برای انتقال به سوریه ندارد.

در بیانیه سخنگوی جنبش حماس آمده است: با تشکر از آن دسته از کشورهای عربی که آغوش خود را برای ملت ما باز کرده‌اند و حامی مساله فلسطین هستند، باید بگوییم آنچه را روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ از سوی روزنامه لبنانی «اللوا» پیرامون درخواست جنبش حماس برای انتقال به سوریه منتشر شد رد می‌کنیم.

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس در ادامه این بیانیه تصریح کرد: جنبش حماس نه از کشور برادر سوریه و نه از دیگر کشورها چنین درخواستی را نداشته است.

کد خبر 6087904

دیگر خبرها

  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه