Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ امیر حاتمی که به منظور سرکشی از مجموعه های متعلق به وزارت دفاع در پیشوا به این شهرستان سفر کرده بود، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بازدید از مجموعه اتکا گفت: برنامه هایی که برای گسترش استفاده از ظرفیت های منطقه پیش بینی شده بود، به طور کامل اجرا شده است.
وی افزود: در طول حدود ۳ سال گذشته بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در این منطقه سرمایه گذاری صورت گرفته که هم به مجموعه وزارت دفاع و نیروهای مسلح خدمت رسانی شده و هم برای مردم عزیز منطقه اشتغال و سرمایه گذاری خوبی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر دفاع تصریح کرد: همدلی و همراهی بسیار خوبی در بین مسئولان شهرستان پیشوا وجود دارد و مردم نیز با مجموعه نظام و دولت همراه و همدل هستند که برکت اصلی در همین وحدت و یکدلی است.
وی با تأکید بر ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت های شهرستان پیشوا، گفت: مجموعه وزارت دفاع برنامه هایی جهت بهره گیری بیشتر از داشته ها و قابلیت های این منطقه دارد و با توجه به توسعه روزافزون فعالیت های دانش بنیان، آینده بسیار خوبی را برای شهرستان پیشوا پیش بینی می کنم که انشاء الله حاصل آن هم برای افزایش امنیت کشور و هم برای مردم منطقه خواهد بود.
امیر حاتمی درخصوص منطقه جلیل آباد خاطرنشان کرد: فرماندار محترم درخواست هایی را برای توسعه این منطقه داشتند که مقرر شد به منظور گشایش در راه عبور و مرور مردم و همچنین ایجاد اشتغال مساعدت های لازم صورت گیرد و انشاءالله اتفاقات خوبی برای جلیل آباد رخ خواهد داد.
شهرستان پیشوا با بیش از۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها پیشوا امیر حاتمی وزارت دفاع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیشوا امیر حاتمی وزارت دفاع پیشوا امیر حاتمی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۴ تهران از احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی درقصر فیروزه خبر داد.

امیر شهرابی افزود: این مخزن با هدف تامین آب پایدار در قصر فیروزه ساخته شده است. شهردار منطقه ۱۴ گفت: طرح ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی قصر فیروزه با ۷۰ درصد پیشرفت، در مرحله دیوار چینی است.

امیر شهرابی افزود: ذخیره سازی آب‌های بالا دستی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی و فضای سبز بخش قصرفیروزه از دیگر اهداف ساخت این مخزن است.

دیگر خبرها

  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد