Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی بعدازظهر دوشنبه در نشست تبیینی، اطلاع‌رسانی و خبری در قالب نشست شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری بابیان اینکه پس از اصلاح قیمت بنزین شاهد برخی افزایش قیمت‌های غیرقانونی در استان بودیم، ابراز داشت: برای جلوگیری از این امر بازار استان تحت نظارت و پایش شدیدتر قرارگرفته است که باید گفت طی هشت‌ماهه نخست امسال ۳۹ هزار و ۱۸۵ مورد بازرسی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه قیمت نان در استان سمنان هیچ افزایشی نداشته است، افزود: برای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها بازرسان به صورت دو شیفت صبح و عصر از واحدهای صنفی استان سمنان بازدید و برای برخی از آن‌ها پرونده تخلف نیز تشکیل‌شده است.

معاون سازمان صمت استان سمنان از فعالیت ۵۲ بازرسی برای نظارت و پایش بازار سطح استان خبر داد و ابراز داشت: وجود ۳۰ هزار واحد صنفی و پنج هزار قلم کالا شاید کار را برای نظارت بر همه آن‌ها سخت کند اما همکاری مردم در اطلاع موارد تخلف باعث تسهیل این روند شده است.

یحیایی بابیان اینکه رصد و پایش مستمر انبارها و سردخانه‌های استان نیز به صورت دائم صورت می‌گیرد، تصریح کرد: خوشبختانه موجودی کالاهای اساسی در استان سمنان مطلوب ارزیابی می‌شود و مشکلی در تامین آن‌ها وجود ندارد.

وی افزود: مواردی نظیر عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور، گران‌فروشی و کم‌فروشی و احتکار تخلف به شمار می‌رود و از شهروندان تقاضا می‌شود هر گونه موارد تخلف را گزارش دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 4793282

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت از مسئولان کشور و مسئولان دستگاه‌های نظارتی و حراستی خواست مفسدان اقتصادی را شناسایی و به مردم معرفی کنند و افزود: مفسدان اقتصادی در عرصه‌های مختلف صادرات، واردات، خودرو سازی، تولید کالا‌های اساسی، دارو، فولاد، نفت و پتروشیمی و هر جایی که ثروت است جا خوش کرده‌اند و تلاش دولتمردان را ضایع می‌کنند.

وی گفت: اکنون در شرایط خوبی قرار داریم و رسانه‌های جهانی برای حفاظت از خود، یکدیگر را هدف قرار می‌دهند و صهیونیسم عقب نشینی کرده و جمهوری اسلامی ایران پیام اقتدار خود را رسا اعلام کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به شگرد‌های آمریکا مبنی بر ترویج افکار ایران هراسی، اسلام هراسی، ایجاد فاصله بین اقوام مختلف، افزود: ایران در ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، ظلم‌ها و جنایت‌های آمریکا و کشور‌های استکباری را فریاد زد و کسی باور نکرد، اما امروز محکومیت کشور‌های استکباری و حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت عدل و انصاف در روابط اجتماعی، گفت: با رعایت عدل به عنوان یک سیاست و امری فراگیر در جامعه، هر عضوی از جامعه در موقعیت خود، وظایفش را به جا و به موقع انجام داده و جامعه از هر ناهنجاری پاک می‌می ماند.

دیگر خبرها

  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول