Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به دنبال انتشار برخی آمار و اطلاعات در تعدادی از رسانه ها مبنی بر عدم دریافت یارانه از سوی برخی اقشار جامعه (کارگران، بازنشستگان، معلمان، کارکنان) به اطلاع می رساند این اطلاعات صرفا گمانه زنی های رسانه ای بوده و هیچ مبنای علمی و متقنی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همان گونه که بار‌ها در اطلاعیه‌ها و مصاحبه‌های مختلف منتشره از سوی این ستاد نیز اعلام شد «طرح شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی» دارای ساز وکار مشخص و معینی است و مبنای عدم مشمولیت، قشر یا اقشار خاصی از جامعه نبوده است.

بر همین اساس، ضروری است در انتشار اخباری از این دست، ضمن رعایت اصول حرفه ای، نهایت دقت و امانتداری بعمل آید تا با درج آمار و ارقام تخمینی و دور از واقعیت، زمینه تشویش، سردرگمی و نا امیدی افکار عمومی فراهم نشود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بسته حمایت معیشتی بازنشستگان معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: کارشناسان پلیس فتای استان البرز با بکارگیری روش‌های نوین بررسی جرایم رایانه‌ای و اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آنها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضائی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این متهم توسط کارشناسان بیش از دو میلیارد ریال برآورد می‌شود، از معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد.

وی گفت: مشاهده ابلاغیه قضائی هیچ نیازی به پرداخت وجه ندارد، لذا در مواجهه با سایت‌های جعلی که برای مشاهده ابلاغیه کاربر را به درگاه واریز منتقل می‌کند، به هیچ وجه اطلاعات بانکی را در آن بارگذاری نکنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229502 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • خبر مهم برای مشمولان طرح کالابرگ فجرانه؛ مدل جدید در راه است؟
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است