Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده فریبا حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از چنین اقدام مهمی عرضه خوراکی ها و مواد غذایی بهداشتی و مجاز به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در بوفه مدارس است.

وی افزود: این پایگاه ها نقش مهمی در ارتقای هر چه بیشتر سلامت جسمی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد و بهبود وضعیت تغذیه آنان خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تأثیر چشمگیر صبحانه در سلامت جسمی دانش آموزان، بیان کرد: برخی دانش آموزان استان بنا به دلایل مختلف این وعده غذایی مهم را نادیده گرفته و مصرف نمی کنند.

حسینی عنوان کرد: دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد می توانند در پایگاه های تغذیه سالم مدارس از صبحانه و میان وعده بهداشتی و مجاز در طول روز استفاده کنند تا سلامت جسمی آنان دچار مشکل نشود.

وی بر لزوم جلوگیری از عرضه خوراکی ها و مواد غذایی کم ارزش و بی کیفیت در بوفه مدارس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.

حسینی ابراز داشت: برگزاری دوره های آموزشی مستمر در طول سال تحصیلی برای بوفه داران مدارس شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد به منظور تغذیه سالم دانش آموزان این استان ضروری است.

وی خواستار بازدید مکرر از بوفه مدارس کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان دانش آموزی و دانشگاه علوم پزشکی این استان شد و گفت: آن عده از بوفه داران استان که اقدام به عرضه خوراکی ها و مواد غذایی غیربهداشتی و غیرمجاز کنند به طور جدی با آنان برخورد می شود.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش تغذیه دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد مواد غذایی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌