Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:31:50 GMT

مصدوم ‌شدن 4نفر در واژگونی اتوبوس مشهد - تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۰۹۸۳

مصدوم ‌شدن 4نفر در واژگونی اتوبوس مشهد - تهران

ایسنا/سمنان رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان- سمنان چهار مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ "تقی کبیری" اظهار کرد: ساعت 5:10 صبح امروز یک دستگاه اتوبوس که با 29 سرنشین از مشهد به مقصد تهران در حرکت بود در کیلومتر 47 جاده دامغان- سمنان در گردنه آهوان واژگون شد.

وی افزود: بر اثر این واژگونی که علت دقیق آن همچنان از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است چهار نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کبیری از انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان توسط عوامل امدادی خبرداد و با اشاره به برودت هوا و بارش مقطعی برف و باران در برخی جاده‌های استان از عموم رانندگان خواست برای پیشگیری از هر گونه حادثه ای سرعت مطمئنه را رعایت کنند و با هوشیاری کامل پشت فرمان بنشینند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واژگونی اتوبوس استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت