Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از لیست دیدار برابر گل‌گهر سیرجان خارج شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از سری رقابت‌ای هفته چهاردهم لیگ برتر فردا تیم پرسپولیس میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود اما گابریل کالدرون سرمربی سرخپوشان هم مانند بازی با ذوب‌آهن نام امید عالیشاه و سیامک نعمتی را در لیست تیمش برای این دیدار قرار نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیکن در آخرین تمرین قبل از بازی با ذوب‌آهن با یکدیگر دچار درگیری شدند و کالدرون این دو بازیکن را به اصفهان نبرد اما روز گذشته جلسه انضباطی این دو بازیکن برگزار شد و مسئولان باشگاه اعلام کردند که مشکل این دو بازیکن برطرف شده است.

باهمه این تفاسیر اما کالدرون نام این دو بازیکن را از لیست دیدار با گل‌گهر بیرون گذاشت و به نظر می رسد هنوز بابت اتفاقات رخ داده قبل از بازی با ذوب‌آهن دلخوری‌هایی دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس امید عالیشاه سیامک نعمتی امید عالیشاه پرسپولیس سیامک نعمتی گل گهر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس