Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@02:31:20 GMT

پسربچه ۵ ساله در رودخانه زرآباد غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۱۲۸۷

پسربچه ۵ ساله در رودخانه زرآباد غرق شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: یک پسر بچه پنج ساله در بخش «زرآباد» از توابع شهرستان کنارک بر اثر طغیان رودخانه محلی غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: در پی بارندگی شدید که از روز گذشته شهرهای مختلف منطقه بلوچستان را فرا گرفته، برخی محورهای مواصلاتی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان گفت: به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی و شدت بارش‌ها در نواحی جنوبی سیستان و بلوچستان  چهار محور  فتوح به اینکه، فنوج-کتیج-رمشک، جلگه به چاه اسحاق و جلگه به ایرانشهر مسدود شده بود که در حال حاضر محور فنوج به اسپکه بازگشایی شده و تردد در آن امکان پذیر است.

شهنوازی با بیان اینکه  تلاش ماموران راهداری و تیم امدادی برای بازگشایی محور های مسدود شده ادامه دارد تصریح کرد: با فروکش کردن اب از رودخانه‌ها محلی مسیرهای یاد شده باز گشایی می‌شود. بهتر است رانندگان با احتیاط کامل در این مسیر‌ها تردد کنند و در صورت امکان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان همچنین از فوت یک پسر بچه 5 ساله  در جنوب استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پسر بچه در بخش زرآباد بر اثر طغیان رودخانه محلی جان خود را از دست داده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان محورهای مواصلاتی مدیریت بحران برنا رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه‌ها و سر ریز شدن سد‌ها در ایلام + فیلم

در پی بارش های اخیر رودخانه های استان ایلام طغیان کرده و سد دویرج دهلران نیز پر شده و سرریز کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • کمبود آب این استان بزرگ و کم آب تا ۴ سال آینده رفع می‌شود
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • وعده سخنگوی صنعت آب برای سیستان و بلوچستان/سدها لبریز شدند
  • کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • طغیان رودخانه‌ها و سر ریز شدن سد‌ها در ایلام + فیلم