Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فراخوان و آئین‌نامه‌ی دومین دوره جشنواره‌ی ملی داستانی آب با هدف گسترشِ دایره‌ی مخاطبان و شرکت‌کنندگانِ جشنواره، برای نویسندگان فارسی زبانِ جهان برگزاری می‌شود. تاریخ انتشار: 17:12 - 18 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۴۴۵

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، موسسه سینمایی بچه‌های نوین، نویسندگان و انجمن‌های داستانی اصفهان با همکاری شرکت آب منطقه‌ای، برگزار می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌های جشنواره: ۱- داستان ۲- نزدیک داستان (روایت و زندگی‌نگاره) تفکیک جایزه: بزرگسالان، کودکان و نوجوانان محور‌های محتوایی جشنواره:
در داستان‌ها و روایت‌ها، آب باید نقشی محوری داشته باشد. مولفه‌های وضعیت منابع آب، نقش آب در زندگی و اقلیم مردمان، ادوار، وقایع و اماکن تاریخی، رویداد‌های فرهنگی هنری، ورزشی، نماد‌های شهری و اماکن منحصر به فرد و سبک زیستِ مرتبط با آب باشد. شرایط مسابقه:
الف: هر شرکت‌کننده می‌تواند بدون محدودیت، هر تعداد داستان و روایت که دربرگیرنده‌ی مضامین و اهداف محتوائی جشنواره باشد ارسال نماید.
ب: این جشنواره محدودیتی برای داستان‌هایی که پیش از این کسب رتبه کرده باشند ندارد. تنها محدودیتِ این جشنواره ممنوعیتِ ارسال آثاری است که در کتابی چاپ شده باشند و به هر نحوی مشمولِ حقوق ناشر باشند.
ج: اطلاعات زیر در ابتدای هر اثــر و در صفحه‌ای کاملا مجزا، درج شود: نام و نام‌خانوادگی و کدملی صاحب اثر، نام پدر، نشانی محل سکونت استان، شهر، روستا، شماره‌ی تماس ثابت با کد شهرستان، شماره‌ی تماس همراه. گاه شمار جشنواره:
مهلت ارسال آثار از تاریخ انتشار فراخوان تا آخرین روزِ سال ۱۳۹۸ است.
معرفی آثار راه یافته به بخش داوری نهایی اردیبهشت ۱۳۹۹ است.
اختتامیه جشنواره و معرفی آثار برتر تیرماه ۱۳۹۹ است. ثبت نام و ارسال آثار: در بخش جشنواره ادبی "آب" سایت http://www.esrw.ir درگاه‌های ارتباطی و اطلاع رسانی جشنواره: http://www.esrw.ir
نکته: ارسال اثر به معنای اجازه‌ی نویسنده به دبیرخانه برای چاپ آثار برگزیده در کتاب جشنواره است. جوایز: «۲۱ میلیون تومان جایزه‌ی نقدی»
در آئین پایانی از برگزیدگان برای حضور و دریافت جوایز دعوت می‌شود.
بخش ۱: داستان:
رتبه‌ی نخست: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و پنجاه میلیون ریال جایزه نقدی
رتبه‌ی دوم: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و سی میلیون ریال جایزه نقدی
رتبه‌ی سوم: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ده میلیون ریال جایزه نقدی
بخش ۲: نزدیک داستان:
رتبه‌ی نخست: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و سی میلیون ریال جایزه نقدی
رتبه‌ی دوم: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و بیست میلیون ریال جایزه نقدی
رتبه‌ی سوم: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ده میلیون ریال جایزه نقدی
بخش ۳: داستان کودک و نوجوان:
رتبه‌ی نخست: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و سی میلیون ریال جایزه نقدی
رتبه‌ی دوم: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و بیست میلیون ریال جایزه نقدی
رتبه‌ی سوم: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ده میلیون ریال جایزه نقدی نشانی «دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی داستانی آب»: اصفهان، خیابان مشتاق سوم، بعد از پل شهرستان، مقابل ساختمان استانداری، امور منابع آب اصفهان، گنجینه آب کدپستی
۸۱۵۸۱۸۳۳۱۷ شماره‌های تماس
۰۳۱۳۲۶۱۰۶۲۲ - ۰۹۹۱۰۹۴۰۳۹۳ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: اختتامیه دومین جشنواره نگاه مردمی به بحران کمبود آب

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آب انجمن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در تازه‌ترین حضور جهانی خود به جشنواره شورت شورتز ژاپن راه یافت و به همین بهانه از پوستر این فیلم که آرمین رنگانی طراحی آن را برعهده دارد، رونمایی شد.

جشنواره شورت شورتز از جشنواره‌های مورد تأیید اسکار است که در آن برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، غیر داستانی و انیمیشن واجد شرایط نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه خواهند بود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم کوتاه آسیا در توکیو برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «چوپان» در بیست و پنجمین دوره از این جشنواره از میان ۴۹۳۶ فیلم فرستاده شده به جشنواره انتخاب شده است.

«چوپان» به تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور روایتی است از دو ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.
جشنواره شورت شورتز از ۴ ژوئن تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) در توکیو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • داستانی عرفانی با چاشنی فانتزی
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم