Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:06:44 GMT

سفر وزیر بهداشت به شاهرود و میامی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۲۱۸۸

سفر وزیر بهداشت به شاهرود و میامی

سخنگوی استانداری سمنان گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌منظور افتتاح چند واحد بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های شاهرود و میامی، فردا سه‌شنبه ۱۹ آذرماه به شرق استان سمنان سفر خواهد کرد.

حجت‌الله یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ساعت ۹ صبح فردا سه‌شنبه وارد شهرستان میامی خواهد شد و پس از استقبال رسمی خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مسئولان محلی میامی از ایشان، ساختمان خدمات جامع سلامت و شبکه بهداشت و درمان میامی را افتتاح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی در ادامه در ساعت ۱۱ صبح با سفر به شهرستان شاهرود، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اورژانس بیمارستانی کشور در مسیر شاهراه بزرگ تهران - مشهد را در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود افتتاح و از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید خواهد نمود.‌

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نهایت ضمن بازدید از مرکز درمانی ناباروری و نازایی بیمارستان بهار، این مرکز درمانی را نیز افتتاح و بدین ترتیب سفر یک‌روزهٔ دکتر نمکی به شرق استان سمنان پایان خواهد یافت.‌

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر بهداشت آموزش پزشکی درمان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود