Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان در نشست هیات امناء ستاد دیه سیستان و بلوچستان در دفتر رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: تعداد موجودی مددجویان جرائم غیرعمد استان از قبیل تصادفات منجر به فوت و ایراد صدمه بدنی، محکومان مالی و عدم پرداخت مهریه و نفقه در زندان‌های تابعه استان از اول سالجاری تاکنون ۷۵ نفر است که با توجه به فراهم شدن زمینه آزادی ۶ نفر آنان، باقی مانده زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های سیستان و بلوچستان به ۶۹ نفر کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  گفت: مجموع بدهی این ۷۵ نفر بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال است که واجد شرایط کمک در سطح زندان‌های استان هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: با این ۶ پرونده تعداد افراد آزاد شده از اول سالجاری تاکنون به ۸۲ نفر افزایش پیدا می‌کند.

او  بیان کرد: محکومان مهریه بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

سجادی گفت: شماره حساب‌های ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت، شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت و شماره کارت بانک رفاه کارگران ۳۱۲۳۵۵۵۴ به نام ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک‌اندیش است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان زندان ها دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان