Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست ستاد المپیک فدراسیون فوتبال عصر امروز با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در آغاز این نشست ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون گزارشی از روند برگزاری جلسات ستاد المپیک در فدراسیون فوتبال ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رئیس فدراسیون فوتبال ضمن خوش آمدگویی به صالحی امیری با تشریح فعالیت های صورت گرفته در زمینه آماده سازی تیم امید گفت: ستاد المپیک با هدف حمایت از تیم ملی فوتبال امید و برنامه ریزی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های اجرایی این تیم شکل گرفته و تا آغاز مسابقات به فعالیت خودش ادامه می‌دهد. خوشحالیم که امروز در خدمت آقای دکتر صالحی امیری ریاست محترم کمیته ملی المپیک هستیم. مسئله آماده سازی تیم امید برای همه ما همچنین برای کشور، وزارت محترم ورزش و همینطور برای مردم شریف ایران و فوتبال دوستان بسیار مهم است. اگر تیم امید به مسابقات المپیک راه یابد اتفاق و افتخار متفاوتی روی داده که قطعا موجب خوشحالی مردم خواهد شد.

تاج اضافه کرد: نگاه فدراسیون فوتبال در این دوره نسبت به تیم امید بسیار متفاوت بوده به طوری که این تیم از یک سال و نیم گذشته شکل گرفته با همین رده سنی به مسابقات جاکارتا اعزام شده و برنامه‌ها، اردوها و بازی های تدارکاتی به صورت مستمر ادامه داشته است. البته مشکلات و کمبودهای مالی هم وجود داشته که اگر مسئله دریافت مطالبات از فیفا و ای اف سی حل می‌شد هیچ کمبودی در این حوزه قطعا نداشتیم اما در شرایط موجود می توان با کمک دوستان این مشکلات را نیز رفع کرد. به طور کلی معتقدم تیم امید بازیکنان بسیار شایسته و خوبی در اختیار دارد ، سرمربی و کادر فنی بسیار توانمندی دارد و همینطور ذخیره آینده کشور است. البته نباید روی این تیم فشار روحی و روانی ایجاد کرد. باید استرس را از این تیم دور نگاه داریم و با تمام ظرفیت خودمان از این تیم حمایت کنیم.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاش ها و حمایت‌های فدراسیون فوتبال گفت: جا دارد از آقای تاج و همکارانشان در این فدراسیون تشکر کنم. همه ما به خوبی می‌دانیم که در این مدت فدراسیون زمینه لازم برای برگزاری کلیه بازی‌های تدارکاتی و اردوهای تیم امید را فراهم کرد و به واقع در آماده سازی این تیم تلاش زیادی داشته است. برگزاری یک اردوی برون مرزی و سفر تیم هزینه زیادی دارد در حالی که تیم المپیک تا امروز سفرها و اردوهای متعددی را پشت سر گذاشته است. به هر ترتیب ما نیز با تمامی ظرفیت‌های خودمان آمادگی حمایت همه جانبه از این تیم را داریم. پیشنهاد من این است که جلسه مشترکی با حضور دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش، بنده و همینطور آقای تاج برگزار شود تا با یک تقسیم کار مناسب در خصوص برنامه‌های آتی و حمایت همه جانبه از تیم امید تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: نقش کمیته در خصوص تیم امید حمایتی است و رویکرد مداخله به هیچ وجه نداشته و نداریم. خوشبختانه تیم بسیار خوبی شکل گرفته آقایان استیلی، پیروانی و شاهرودی از سرمایه های ارزشمند فوتبال ما هستند. می دانیم رقبای قدرتمندی در پیش داریم و طبیعتا انتظارات زیادی هم در سطح جامعه و رسانه‌ها وجود دارد اما به عقیده من در ورزش قهرمانی نتیجه گرایی الگوی بسیار بدی است که مغایر با همه اصول است. البته نتیجه اهمیت زیادی دارد اما همه چیز نیست. مسئله مهم این است که هرکدام وظیفه خودمان را به درستی انجام بدهیم و بسترسازی مناسبی صورت بگیرد. حاصل آن اگر نتیجه باشد اتفاق بسیار خوبی است و اگر هم نباشد دنیا به آخر نرسیده و نباید تخریب صورت بگیرد.

صالحی‌امیری اظهار داشت: سیاست ما در قبال تیم امید باید حمایت همه جانبه از این تیم و دور کردن فشارها باشد. امیدواریم با همین رویکرد شاهد حضور شایسته تیم المپیک در مسابقات پیش روی باشیم.

در ادامه این نشست حمید استیلی، مرتضی محصص، غلامحسین زمان آبادی، میرشاد ماجدی و لیلا صوفی زاده نیز موضوعاتی را در خصوص برنامه‌های آماده سازی همچنین فعالیت‌های پیش روی مطرح کردند.

صالحی‌امیری: جهت گیری دولت برای بودجه کمیته ملی المپیک خوب است/ از تیم امید حمایت می‌کنیم

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فوتبال ایران کمیته ملی المپیک فوتبال ایران حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ فوتبال عصر امروز در خبری عجیب اعلام کرد که عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با آلومینیوم اراک انجام داد، مبلغ 2 میلیارد تومان جریمه نقدی شده است!

این تصمیم در شرایطی گرفته شده که سازمان لیگ هفته گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در صورت انجام مصاحبه از طرف فعالان در تیم‌های مختلف و درباره موضوعات غیرمرتبط با فوتبال آنها با محکومیت‌های سنگین مواجه می‌شوند. چنین تصمیمی در هیئت‌رییسه سازمان لیگ مصوب شد و بعد از آن به اطلاع رسانه‌ها رسید.

مساله اصلی اما این است که سازمان لیگ در صورت مشاهده تخلفی از سوی مربیان و مدیران و بازیکنان شاغل در باشگاه‌ها ، باید این اتفاق را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش کند و آنها در خصوص تخلف رخ داده، تصمیم بگیرند و حکم بدهند.

در ماجرای حکم عجیبی که برای عبدالله ویسی سرمربی فولاد صادر شده اما قانون رعایت نشده است؛ سازمان لیگ در شرایطی روی خروجی سایت رسمی خود خبر از جریمه دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی داده که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ اطلاعاتی از این ماجرا نداشته و گواهی این ماجرا هم عدم اطلاع‌رسانی در این خصوص روی سایت فدراسیون فوتبال است.

این در حالی است که کمیته انضباطی ساعتی بعد از مصاحبه عبدالله ویسی با انتشار خبری این سرمربی را دعوت کرد تا درباره گفته‌های خود پاسخگو باشد. با توجه به فشردگی مسابقات لیگ برتر هم حضور ویسی در جلسه انضباطی این کمیته به بعد از بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر موکول شد.

یکی از اعضای کمیته انضباطی در این خصوص به خبرنگار ما اعلام کرد که پرونده عبدالله ویسی در این کمیته مفتوح است و هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است. از طرف اعضای کمیته انضباطی از ماجرای جریمه دو میلیارد تومانی که توسط سازمان لیگ ابلاغ شده بی‌اطلاع هستند! حتی قرار است ویسی بعد از دیدار فولاد مقابل تراکتور به کمیته انضباطی برود و در خصوص اظهاراتش پاسخگو باشد.

از طرف دیگر صدور حکم تنبیهی برای افراد شاغل در فوتبال فقط توسط یه رکن قضایی فدراسیون فوتبال امکان‌پذیر است؛ کمیته‌های انضباطی، اخلاق و استیناف سه رکن قضایی فدراسیون هستند که تنها نهادهای تصمیم‌گیر و صادر کننده احکام در صورت مشاهده تخلف هستند. پس به عبارت بهتر می‌توان گفت که سازمان لیگ با وجود مصوبه هیئت‌رییسه این سازمان در خصوص برخورد با مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها از نظر قانونی نمی‌توانسته حکم صادر کند و همین مساله هم باعث دلخوری مسئولان کمیته انضباطی شده است.

با همه این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون سنگین‌ترین جریمه نقدی تاریخ فوتبال ایران برای عبدالله ویسی رخ می‌دهد. بی‌شک حضور ویسی در جلسه کمیته انضباطی که چند روز دیگر برگزار می‌شود، خیلی از موضوعات را روشن خواهد کرد و به نظر می‌رسد خیلی زود شاهد صدور حکم واقعی از سوی یک رکن قضایی درباره سرمربی فولاد باشیم.

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی