Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@18:03:06 GMT

هفتمین دوربین کنترل ترافیک در بیرجند نصب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۵۶۳

هفتمین دوربین کنترل ترافیک در بیرجند نصب شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری بیرجند مسلم قلی نژاد افزود: با هدف کنترل وضعیت ترافیک معابر و تقاطع‌های پرتردد سطح شهر، این دوربین نظارت تصویری در تقاطع چهارراه ۱۵ خرداد و معلم نصب شد.

وی بیان کرد: دوربین‌های نظارت در زمان بروز بحران بسیار موثر است و امکان نظارت تصویری را در سطح شهر میسر می‌سازد که علاوه بر نشان دادن وضعیت ترافیکی محل، اختلالات و تخلفات ترافیکی و راهنمایی را به مرکز کنترل ترافیک شهر اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بیرجند از اتصال این دوربین‌ها به مرکز کنترل ترافیک خبر داد و گفت: نصب دوربین در سطح شهر باعث افزایش امنیت شده و در زمینه نظارتی و کنترلی سبب ارتقای فرهنگ ترافیکی می‌شود.

وی اضافه کرد: مرکز کنترل ترافیک در شهرداری بیرجند برای استفاده بهینه از زیرساخت‌های شهری، روان‌سازی ترافیک و نظارت بر سطح شهر راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برای نصب این دوربین مبلغ ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است گفت: پیش از این و از سال جاری هفت دستگاه دوربین نظارت تصویری در تقاطع‌های مهم شهر از جمله میدان آزادی، میدان قدس و چهارراه جوادیه، تقاطع بلوار پاسداران و خیابان خلیل طهماسبی به ارزش۱۷۰ میلیون تومان نصب شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 ترافیک دوربین شهرداری فناوری اطلاعات و ارتباطات کنترل ترافیک قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: مطالعات فاز یک تقاطع غیرهمسطح میدان شهید زین‌الدین انجام شد.

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تصویب مطالعات فاز یک میدان شهید زین‌الدین اظهار کرد: برای این پروژه مطالعات خردنگر و کلان‌نگر توسط مشاور انجام و هشت گزینه طراحی شد.

وی افزود: در جلسات کارشناسی گزینه هشتم به عنوان گزینه برتر که این میدان را به صورت تقاطع سه‌سطحه تصویر کرده بود، مورد توافق قرار گرفت.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به اینکه مطالعات فاز دوم سیویل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: احجام این پروژه پس از تصویب در شورای تصویب طرح‌ها در جریان مطالعات فاز دوم تعیین تکلیف می‌شود.

نیک خلق احمدی با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری درباره دهانه پل و نوع سازه اضافه کرد: گزینه برتر بلوار شهید عابدی به صورت روگذر طراحی شده است.

وی تاکید کرد: در طراحی فاز دوم مشخص می‌شود که همسطح به صورت میدان باشد یا یک تقاطع چراغ‌دار در این محدوده طراحی شود که این موضوع در انتخاب نوع سازه اثرگذار است.

کد خبر 751160

دیگر خبرها

  • هفتمین نشست مقامات عالی‌رتبه خزر برگزار شد
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح