Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مصوبه کمیسیون آموزش باید در دوره ابتدایی به دانش آموزان آموزش‌های لازم در خصوص ممنوعیت حیوان آزاری داده شود.

میرحمایت میرزاده در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون فرعی ماده ۶ طرح ممنوعیت حیوان آزاری تصویب کرد که به موجب آن باید آموزش‌های لازم در خصوص ممنوعیت حیوان آزاری در دوره ابتدایی به دانش آموزان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گزارش معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای درباره اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سازمان فنی حرفه‌ای اظهار کرد: طبق این گزارش تمام برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این سازمان برای افزایش آمار اشتغال است، بسیاری از افرادی پس از اخذ مدرک لیسانس، فوق لیسانس و حتی دکتری به این سازمان برای کسب مهارت مراجعه می‌کنند که این زنگ خطری برای آموزش عالی کشور است.

میرزاده گفت که در این جلسه بعد از قرائت گزارش کمیته‌های ماده ۲۳۴ در خصوص اداره اموال بنیاد آرشام توسط وزارت آموزش و پرورش مقرر شد گزارش این پرونده برای تصمیم‌‎گیری به صحن علنی ارجاع شود.

به گفته وی گزارش کمیته‌های ماده ۲۳۴ در خصوص نحوه اداره مراکز رفاهی درمانی و هزینه کرد درآمدهای آن در ادارات کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز قرائت و مقرر شد این گزارش با اخذ نظر وزیر آموزش و پرورش تصمیم‌گیری شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 کمیسیون آموزش کمیسیون آموزش مجلس قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز