Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@10:48:55 GMT

شورای فنی استقلال به ریاست آقا جواد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۴۴۳۴

کادرفنی استقلال امروز شرایط عجیبی را در غیاب استراماچونی گذراند.

به گزارش "ورزش سه" در حالی امروز در خانه و در روزی که هواداران استقلال برای انتقاد از مدیران خود به ورزشگاه آمده بودند، به تساوی در لحظات پایانی رضایت دادند که نیمکت این تیم شرایط جالبی را پشت سر گذاشت.

در روز خلوت نیمکت استقلال و غیبت استراماچونی و دستیارانش، فقط جواد زرینچه به عنوان سرپرست-مربی در کنار بهزاد غلامپور و دکتران باشگاه روی نیمکت حضور داشتند که هیچکدانشان هم به لب خط

نیامدند!

در داخل زمین هم وریا غفوری و علی کریمی بازیکنان را نصیحت می‌کردند تا استقلال در عجیب‌ترین روز خود در تاریخ لیگ، به سبک شورای فنی‌طور مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاثیرگذار وریا و علی کریمی در تعویض فرشید باقری مشهود بود؛ البته از روی گاهی زرینچه که خود را استتار کرده بود نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

 

چند قاب عکاس ورزش سه از یکی از خلوت‌ترین روزهای نیمکت استقلال و بدون تردید سخت‌ترین آن را شکار کرده است؛ روزی که شاید در کارنامه پرافتخار جواد زرینچه هم مثالی نداشته باشد.

 

 

 

 

عکاس: امیرحسین خیرخواه

استقلال تهران جواد زرینچه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران جواد زرینچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال یک رکورد جدید

 جواد نکونام روزی که روی نیمکت استقلال نشست دو هدف داشت. هدف اول او قطعا قهرمانی با آبی‌پوشان بود اما او دوست داشت این قهرمانی با رسیدن به رکوردی که فرهاد مجیدی ثبت کرده بود اتفاق بیفتد. 

باخت به سپاهان در هفته سوم، اما باعث شد تا رویای قهرمانی بدون شکست از بین برود. حالا جواد نکونام به دنبال این است که جام را بالای سر ببرد و این بار به جای رکورد فرهاد مجیدی، رکورد پرسپولیس را نشانه گرفته است. 

قرمزهای پایتخت در اواخر لیگ ششم و اوایل لیگ هفتم با هدایت مصطفی دنیزلی و افشین قطبی، در 26 بازی پیاپی شکست نخوردند و تا پیش از قهرمانی استقلال با مجیدی، رکورد بیشترین هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر ایران در اختیار داشتند.

حالا استقلال نکونام فرصت دارد این رکوردی را که پرسپولیس با دو مربی در دو فصل به دست آورد به تنهایی در یک فصل از آن خود کند. 

به این ترتیب او با این که در این مسیر به رکورد پرسپولیس می‌رسد اما در اصل اولین مربی‌ای است که می‌تواند این رکورد را خلق کند و البته برخلاف دو مربی دیگر مربی وطنی است. 

جواد نکونام 5 هفته فرصت دارد که هم این رکورد را به دست بیاورد و هم تیمش را قهرمان کند. البته نکونام خوب می‌داند که در این هفته‌ها بردن بسیار مهم‌تر از نباختن است. در حال حاضر تیمی مانند مس رفسنجان هم می‌تواند یک رکورد در نباختن ثبت کند اما جایگاه خوبی در جدول ندارد. همانطور که تساوی در تبریز رکورد نباختن این تیم را حفظ کرد اما اگر استقلال خوش‌شانس نبود می‌توانست به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود.

دیگر خبرها

  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • واکنش جواد خیابانی به تغییر اسم باشگاه استقلال
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • ببینید | اولین واکنش جواد خیابانی به تغییر اسم باشگاه استقلال
  • عکس| حمایت آقای گل استقلال از جواد نکونام
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟