Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال در گروه دوم امروز دوشنبه هجدهم آذر‌ماه با برگزاری دیدار‌های مختلف پیگیری شد.

در نخستین دیدار این هفته، شاگردان ساسان خداپرست در تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از ساعت ۱۵ میهمان تیم آدیما نور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازی تیم شهرداری جوان ارومیه با یک بازی حساب شده و بی نقص توانست میزبان‌خود تیم آدیما نور را با نتیجه قاطعانه سه بر صفر و امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد.

گفتنی است در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک، تیم شهرداری جوان ارومیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۲ آذرماه در سالن غدیر میزبان تیم فرش گل نقش آران و بیدگل خواهد بود.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر