Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زرینچه پس از تساوی ۲ بر۲ استقلال برابر پیکان تهران افزود: متاسفانه برخی ها شرایطی را بوجود آورده اند که هواداران علیه من شعار داده و به منی که سالها در استقلال بوده ام بگویند حیا کن استقلال را رها کند. این برای من خیلی سنگین بود. من همیشه با تمام وجود به استقلال خدمت کرده ام حتی زمانی که همه از استقلال انتقاد می کردند من حمایت می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آقایانی که جایشان در استقلال نیست و به هر طناب پوسیده ای چنگ می زنند تا بتوانند دوباره قدرت را به دست بگیرند می خواهند من را نابود کنند اما من با تمام وجود برای استقلال کار خواهم کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا شما از فردا کنار تیم نخواهید بود، گفت: در حال حاضر با تمام قدرت کنار تیم هستم تا بتوانیم آرامش را به تیم بازگردانیم.

وی گفت: امیدوارم طبق صحبت هایی که شده استراماچونی دوباره به استقلال بازگردد.

زرینچه در پاسخ به این سئوال که وریا غفوری گفته این اتفاقات افتضاح مدیریت بوده است، تصریح کرد: باید همه چیز برنامه ریزی شده می بود. وقتی ما تحریم هستیم باید استرا می گفتند که شرایط پرداخت پول سخت است اما این اتفاق رخ نداد و حالا می بینیم که همین ضعف ها باعث شد تا استراماچونی از استقلال برود.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود به دلیل اینکه سالها پیش شما به حجازی خیانت کرده ای حالا هواداران باز هم همین حس را دارند گفت: من به حجازی خیانت نکردم، من عاشق او بودم. شبی که می خواستند او را برکنار کنند آقای فتح الله، منزوی و جویباری به من گفتند می خواهیم حجازی را برکنار کنیم نظر تو چیست که من گفتم من فقط بازیکن تو هستم و نمی توانم نظر بدهم. بنابراین با تمام قدرت به کارم ادامه می دهم.

زرینجه افزود: من به منزل حجازی رفتم و او به من گفت تو کنار بچه ها باش، کارت را ادامه بده زیرا من از مدتها قبل می دانستم این آقایان بدنبال برکناری من هستند. در خصوص آن بازی فراموش نشدنی که با سایپا داشتیم باید بگویم در دقایق پایانی بازی به من گفتند برو دفاع آخر بایست ولی من عنوان کردم که خسته هستم و نمی توانم چنین کاری را انجام دهم. اما متاسفانه یک عده ای این موضوع را خیانت تلقی کرده و برای من حاشیه سازی کردند.

وی در پایان تاکید کرد: با تمام این اتفاقات امیدوارم هر چه زودتر شرایطی بوجود بیاید تا استراماچونی به تیمش برگردد و دوباره هدایت استقلال را برعهد بگیرد.
 

کد خبر 4793551

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد زرینچه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان تهران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران کشتی آزاد والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران فوتسال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد که در حاشیه این تمرین، تعدادی از پیشکسوتان این تیم و ستاره‌های سال‌های دور و نزدیک آبی‌ها از جمله بهتاش فریبا، رضا رجبی، عباس سرخاب، حمید بابازاده، علی اکبریان، کامیار کاردار، امیرحسین صادقی و داوود حقدوست راهی کمپ حجازی شده بودند.

به نقل از ورزش سه امروز نیز دو چهره آشنا و ستاره‌های دور و نزدیک استقلال در کمپ حجازی حضور یافتند. علیرضا واحدی نیکبخت و مهدی فنونی زاده پیشکسوتان این تیم، ساعتی را در کنار جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب گذراندند.

در ادامه نیکبخت از حضور آتیلا حجازی فرزند ستاره فراموش نشدنی باشگاه استقلال بعنوان سرپرست جدید این باشگاه ابراز خشنودی کرد و گفت با کادرفنی فعلی قهرمانی در پایان فصل دور از دسترس نیست و موضوعی که پس از فصلی پر فراز و نشیب هواداران را شاد خواهد کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902806

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی