Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال استقلال به انتقاد از مدیران این باشگاه پرداخت و گفت که آنها طوری رفتار می‌کنند که گویی اتفاقی رخ نداده است. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی بعد از تساوی 2  بر 2 تیمش مقابل  پیکان در جمع خبرنگاران گفت: می‌دانید که شرایط در این بازی چقدر غیرعادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام سال‌های این فوتبال و فکر کنم در تاریخ فوتبال ایران هیچ وقت استقلال چنین شرایطی نداشت؛ اینکه به یکباره قبل از بازی متوجه شوید که سرمربی در تمرین نیست و قرار است ایران را ترک کند. متاسفانه مسئولان باشگاه ما خیلی بی‌خیال هستند. شب گذشته اعضای هیئت مدیره در محل اردوی تیم حضور پیدا کردند و طوری صحبت می‌کردند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و یک بازیکن از جمع ما جدا شده و قرار است 24 نفر دیگر جای او را پر کنند. طوری حرف می‌زدند که گویا یکی از ستاره‌های تیم قرار است در بازی پیکان نباشد.

وی افزود: خدا شاهد است وضع ما خیلی خراب است، خراب که چه بگویم افتضاح است. مربی‌ای که با او 12 بازی روند خوبی در پیش گرفته و به صدر جدول رسیدیم را از دست داده‌ایم و مسئولان باشگاه عین خیال‌شان نیست. این بازیکنان در تاریخ باشگاه استقلال مظلوم‌ترین نفرات هستند. من و وریا غفوری کمترین دریافتی را داشته‌ایم. وریا 2-3 درصد قراردادش را گرفته و من هم 4 درصد. البته بیشتر از این دریافتی داشته‌ایم اما هرچه بوده مربوط به طلب فصل پیش‌مان بوده است. در کل وریا 65 میلیون گرفته و من 102 میلیون در حالی که الان هفته چهاردهم هستیم و یک بازی دیگر نیم فصل به اتمام می‌رسد. فکر کنم کمترین دریافتی را در بین تیم‌های لیگ‌برتری باشگاه ما داشته است. البته شاید بگویید نفت آبادان و شاهین بوشهر هم اوضاع مالی خوبی ندارند اما ما هم از نظر مالی در رده همان تیم‌ها هستیم.

چشمی با تاسف از تساوی 2 بر 2 تیمش عنوان کرد: اگر امروز بازی را می‌بردیم و در صدر جدول می‌ماندیم هفته بعد چه اتفاقی می‌خواست رخ دهد؟ آیا قرار بود ما این روند را ادامه دهیم؟! هیچ کس در باشگاه ما جوابگو نیست. استراماچونی قبل از بازی با سپاهان به من و وریا گفت باشگاه پرداختی به وی را انجام نداده و دیگر نمی‌تواند این شرایط را تحمل کند. ما این موضوع را به مدیریت باشگاه انتقال دادیم، اما اهمیتی ندادند تا اینکه استراماچونی گذاشت و رفت.

مدافع استقلال ادامه داد: باشگاه اعتقاد دارد این پول را به حساب صرافی ریخته است، اما چرا دقیقه 90 این کار را کردند؟ اگر ما تحریم هستیم که همه این قضیه را می‌دانند و در این شرایط باید زودتر از اینها برای پول استراماچونی اقدام می‌کردند تا کار به اینجا نکشد. از اول فصل تا حالا صد مشکل داشتیم، خیلی کمبودها وجود داشته اما حرفی نزدیم، اما حداقل  اجازه نمی‌دادند کار به اینجا بکشد و سرمربی‌مان را هم از دست بدهیم. واقعاً عکس‌العملی که من از اعضای هیئت مدیره دیدم خیلی عجیب بود و اصلا برایشان مهم نبود که چه اتفاقی افتاده است. ما برای این بازی فقط بهزاد غلامپور را به عنوان مربی روی نیمکت‌مان داشتیم و طبیعی است که این اتفاق تاثیر منفی روی همه بازیکنان بگذارد. اگرچه اکثر بازیکنان با تجربه هستند اما این اتفاق تاثیر منفی روی روحیه بچه‌ها گذاشت.

مدافع تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که آیا بهتر نبود استراماچونی تا نیم فصل صبر می‌کرد و بعد می‌رفت عنوان کرد: فاصله بازی ما با شهرخودرو و پیکان فقط 5 روز بود و 20 روز دیگر هم ما 4، 5 بازی خود را انجام داده و نیم فصل تمام می‌شد. شاید بهتر بود استراماچونی به ما و تیم  احترام گذاشته و این چند روز را هم می‌ماند و وقتی بعد از 20 روز پول نمی‌دادند می‌رفت. در بازی با پیکان از نبود استراماچونی و اتفاقاتی که افتاد خیلی ضربه خوردیم. 2 روز قبل از بازی شوک عجیبی به تیم وارد شد، بازیکنان سر تمرین بودند و وریا به من زنگ زد و گفت زودتر خودت را برسان که شرایط اصلا خوب نیست. ما از بازیکنان خواستیم روی تمرین و بازی تمرکز کنند تا ببینیم چه می‌شود اما متاسفانه مسئولان باشگاه ما خیلی بی‌خیال هستند، اگر واقعا زودتر به مشکلات می‌رسیدند الان این شرایط را نداشتیم.

وی خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم حرفی از رفتن و یا آمدن کسی بزنم اما روزی که احساس کنم مفید نیستم باید بروم. تا کی بمانم و توهین بشنوم؟ وقتی نمی‌توانم کار کنم باید بروم تا حداقل فردی دیگر جانشینم شده و بتواند کار مثبتی انجام دهد. نمی‌خواهم این حرف را بزنم و شاید زدن آن خوب نباشد اما شرایط ما یک تیم بی‌صاحب شده‌ایم. ما را وسط گذاشتند و از یک طرف داورها می‌کوبند، از طرف دیگر باشگاه، هیئت مدیره، ارگان‌های مختلف، اسپانسرها و... .

چشمی یادآور شد: به ما می‌گویند اسپانسر دو سال است که به باشگاه بدهکار است، چه فایده‌ای دارد وقتی نمی‌توانید حق باشگاه را از اسپانسر بگیرید؟ اگر موقعی که اسپانسر پول نمی‌داد یقه آن را می‌گرفتید الان کار به اینجا نمی‌کشید. متاسفانه نه با ما با خودشان هم رو راست نیستند. فقط با دروغ و دروغ کار‌هایشان را پیش می‌برند. تا کی می‌خواهید به هوادار، بازیکن و مربیان دروغ بگویید، به این شکل نمی‌شود مدیریت کرد. اصلا این شرایط برایشان مهم نیست، اگر تا 10 هفته دیگر هم این وضعیت ادامه داشته باشد برای آقایان اصلا مهم نیست که چه بلایی سر استقلال آمده است.

چشمی اضافه کرد: تا چه زمانی مسئولان می‌خواهند بی‌خیال باشند؟ بی‌خیالی آنها باعث شد کار به اینجا بکشد. این مردم حق دارند اعتراض کنند و ناراحت باشند. مردم ما به چه چیزی باید دلخوش کنند؟ طاقت نیاوردند که ما 72 ساعت صدر جدول باشیم و ما را پایین کشاندند. بیشتر از 3 روز نگذاشتند هواداران ما خوشحال باشند. امروز این بازی 2 بر 2 شد و دو امتیاز حساس را از دست دادیم. کاری کنند همین فردا استراماچونی برگردد ولی چه فایده که این دو امتیاز از دست ما رفته است. امروز تمرکز نداشتیم و کاملاً مستحق باخت بودیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره این که گفته می‌شود ممکن است فرهاد مجیدی جای استراماچونی را بگیرد، گفت: من از شما می‌پرسم، مربی را چه زمانی عوض می‌کنند مگر غیر از این است که باید مربی نتیجه نگیرد و بعد برکنار شود، اما ما صدر جدول هستیم و مربی‌مان را فراری دادند. بروند مربی خارجی بیاورند، بروند دنبال پوچیتینو، اما چه فایده، وقتی ما امروز دو امتیاز از دست دادیم و این شرایط را داشتیم. اگر استراماچونی فردا برگردد و ما همه بازی‌های بعدی‌مان را ببریم، این دو امتیاز دیگر بر نمی‌گردد. اگر هم استراماچونی برگشت ما از او ناراحتیم و باید جوابگو باشد که چرا در این شرایط حساس گذاشت و رفت. بازگشت او هم آبرویی که از استقلال رفته را بازنمی‌گرداند. هیچ وقت فراموش نخواهد شد که امروز ما سرمربی روی نیمکت نداشتیم.

غفوری: وزارت ورزش پاسخ دهد چرا شعارهای هواداران درباره فتحی را نشنید/ مدیرعامل استقلال تعطیل است!

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید

یورگن کلوپ در آخرین نشست‌های خبری خود سران فوتبال انگلیس را هدف قرار می‌دهد.

طرفداری | نشست خبری یورگن کلوپ برگزار شد. 

لیورپول در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام خواهد بود. با شکست شب گذشته اسپرز مقابل چلسی، حضور قرمزها در لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شد. آن‌ها که شانس کمی برای کسب قهرمانی دارند، روز یک‌شنبه برای انتقام شکست نیم‌فصل اول وارد میدان خواهند شد. یورگن کلوپ در بخش اول نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخته است:

قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا 

از صعود به لیگ قهرمانان خیلی خوشحال بودم. مهم‌تر از همه این است که روند کار را ببینید. ما در مورد صعود صحبت می‌کنیم و این یک دستاورد محسوب می‌شود. شاید برای همه اینطور نباشد، اما برای من اینطور است و این نشان می‌دهد که چگونه دیدگاه شما می‌تواند در طول یک فصل تغییر کند. در یک مقطع به نظر می‌رسید که می‌توانیم تا انتها یا کمی‌ طولانی‌تر پیشروی کنیم و این اتفاق رخ نداد، اما همچنان به احتمال زیاد مقام سومی را به دست آورده‌ایم، پشت سر دو تیمی که تا آخر رفتند، اینطور به نظر می‌رسد. می‌دانم که هنوز شانس وجود دارد و همه چیز تمام نشده، اما حالا دیگر فشار از روی دوش ما برداشته شده است. خیلی جالب می‌شد اگر می‌توانستیم پس از هفته‌های پر فشار اخیر فوتبال خودمان را بازی کنیم. پنجشنبه-یکشنبه، چهارشنبه-شنبه، این برنامه خیلی خوب پیش نرفت. اما با بازگشت به ابتدای فصل، همه می‌دانستند که لیگ قهرمانان چقدر برای باشگاه مهم خواهد بود.

اختلاف یورگن کلوپ و محمد صلاح 

کاملا حل شده، مشکلی نیست. اگر یک‌دیگر را از مدت‌ها پیش نمی‌شناختیم، مطمئن نیستم که چگونه با آن موضوع برخورد می‌کردیم، اما ما مدت‌هاست که همدیگر را می‌شناسیم و احترام زیادی برای هم قائل هستیم. موضوعی بی‌اهمیتی است. آیا صلاح از ابتدا بازی می کند؟ سه بازی مانده و من عادت‌هایم را به طور کامل تغییر دهم؟ کل ترکیب را از من می‌خواهید؟

آخرین وضعیت مصدومان لیورپول 

 دیوگو ژوتا در تمرینات حضور نداشته است. کانر بردلی خلاف ویرجیل فن دایک در تمرینات حضور داشت. بخش دیگری از تیم امروز تمرین خواهد کرد و سپس وضعیت آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

فشردگی بازی‌ها در فوتبال انگلیس

 بازیکنان لیورپول چند روز استراحت کردند و سپس چند جلسه تمرینی داشتیم، این موضوع برای ما غیرعادی محسوب می‌شود. با باخت استون ویلا دیشب، یعنی هیچ تیم انگلیسی در فینال اروپا نخواهد بود، باید بپرسیم که آیا باید فشار بازی‌ها را کاهش دهیم؟ اگر هیچ تیم انگلیسی در فینال اروپا نباشد، آیا عملکرد ضعیفی داشته‌ایم؟ لیگ برتر بهترین لیگ جهان است، بزرگ‌نمایی نشده است، بلکه بازیکنان بیش از حد تلاش می‌کنند. کسی باید به بازیکنان کمک کرده و بازی‌ها را کاهش دهد. لیگ قهرمانان فصل بعد دو بازی بیشتر دارد، پس دیدار رفت و برگشت نیمه‌نهایی لیگ کاپ را حذف کنید. با تلویزیون TNT یک مصاحبه داشتم - برنامه‌ای که دیگر آن را تماشا نخواهم کرد! - آن‌ها گفتند به ما پول می دهند تا فوتبال بازی کنیم، اما من اینطور نگاه نمی‌کنم، فوتبال برای آن‌ها پول فراهم می‌کند. یک نصیحت از پیرمردی که این لیگ را ترک می‌کند: شما باید بخشی از فوتبال باشید، نه این که شیره آن را بکشید! منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول به خاطر کیفیت فوتبالشان حذف نشدند، علت آن ناتوانی تیم‌ها در ارائه عملکرد همیشگی بود. مشکل بزرگ و کلی وجود دارد. آن‌ها جرات می‌کنند زمان‌بندی بازی در چهارشنبه شب و سپس ظهر شنبه را برنامه‌ریزی کنند. این یک جنایت است. منتظر بودم عفو بین‌الملل سراغشان برود! دوست داشتم در جلسه‌ای باشم که پس از گفتن «لیورپول ساعت 12:30 بازی می‌کند» همه خندیدند! کمتر از هر تیمی بین بازی‌های ما فاصله دارد اما آن‌ها همچنان می‌خندند و دنبال‌کننده می‌گیرند! 

بازی مقابل تاتنهام برای انتقام؟

انتظار یک تیم خوب را از سوی اسپرز دارم. آن‌ها چلسی را تحت فشار قرار دادند. اگر به درستی دفاع نکنید، آنها از شما عبور می‌کنند، این کار تاتنهام است. آن‌ها گزینه‌هایی برای تغییر دارند. ما باید به صورت فشرده دفاع کنیم. شکست سپتامبر موضوع مهمی نیست اما نمی‌توانم آن باخت را فراموش کنم. سایمون هوپر در دیدار با اورتون هم داور بود، سعی کردم آن باخت را از ذهنم خارج کنم اما نتوانستم. تقصیر تاتنهام نبود اما اگر 500 دلیل برای پیروزی در روز یک‌شنبه داشته باشم، دیدار دور رفت یکی از آن‌هاست. 

3 بازی تا پایان دوران کلوپ

تا الان به خداحافظی فکر نکرده‌ام. مجبور شدم چیزهای زیادی امضا کنم، 9 سال و حالا همه یک پیراهن می‌خواهند، ایده جالبی است! این موضوع بخشی از خداحافظی است. بودن در کنار تیم، انجام دادن کارهای همیشگی و کنار آمدن با این موضوع بخش اصلی است و گاهی اوقات هم خداحافظی‌هایی داریم. دیروز با بنیاد لیورپول بودم و حس و حال متفاوتی داشت و احساسی بود. آخرین روز بازی احساسی خواهد بود، اما نه فردا. نمی‌دانم، خواهیم دید. یکشنبه سوار اتوبوس می‌شوم و به بازی می‌روم و ۱۰۰% روی بازی تمرکز خواهم کرد. 

دریافت جایزه برای دفاع از حقوق بازیکنان 

فکر می‌کنم دیروز جایزه‌ای از اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای (PFA) دریافت کردم به خاطر اینکه از حقوق بازیکنان دفاع می‌کنم. اما هرگز به دنبال شغل در بخش مدیریتی فوتبال نبوده‌ام. البته آنها به افرادی با سن و سال مناسب و شناخت از این تجارت نیاز دارند، اما تصور کنید رئیس فیفا شوم! به نظر می‌رسد شغل پردرآمدی است. اما نمی‌خواهم زندگی‌ام را صرف این چیزها کنم. اگر همه فکر کنند بازیکنان میلیون‌ها دلار درآمد دارند و باید ایده‌های خوبی مثل برگزاری بازی‌های ابتدای فصل در آمریکا داشته باشند، یک نفر نمی‌تواند همه چیز را درست کند... به تنهایی نمی‌توانید تغییری ایجاد کنید. نمی‌توانید در دریایی از کوسه‌ها شنا کنید و زنده بمانید. این همان ماجراست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید