Web Analytics Made Easy - Statcounter

این دیدار در حاشیه نشست چهارجانبه موسوم به نورماندی با حضور «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان، و «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه در پاریس برگزار شد.

زلنسکی پیش از دیدار با پوتین، دیدارهای دو جانبه‌ای با مکرون و مرکل داشته است. پوتین نیز پیش از این دیدار با صدر اعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار میان رئیس جمهور روسیه و اوکراین با هدف پایان دادن به اختلافات و تنش‌ها میان این دو کشور برگزار می‌شود.

درگیری بین اوکراین و نیروهای تحت حمایت روسیه در منطقه دونباس منجر به کشته شدن بیش از ۱۳ هزار نفر از سال ۲۰۱۴ میلادی به این سو شده است. با وجود اعلام آتش‌بس در سال ۲۰۱۵، همچنان درگیری‌های کوچکی در این منطقه رخ می‌دهد.

چند روز پیش زلنسکی طی پیامی در شبکه اجتماعی فیسبوک خواستار انجام مذاکرات صلح با رئیس جمهور روسیه شده بود.

310311

کد خبر 1328326

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین اوکراین باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم عراق انتخابات مجلس یازدهم محمدجواد ظریف باشگاه پرسپولیس محیط زیست اصولگرایان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اتهام رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا را مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پشت تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا است، «توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی» دانست.

ماریا زاخارووا در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: ادعاهای «نانسی پلوسی» را نمی توان چیزی جز اهانت به آمریکایی‌ها و دموکراسی تصور کرد.

در روزهای اخیر، تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا به صحنه‌ای برای اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کمک‌های آمریکا به تل‌آویو به‌ویژه پس از تصویب بسته جدید کمک‌های نظامی واشنگتن به تل آویو تبدیل شده‌اند که پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا در حال سرکوب آن است.

کد خبر 6089032

دیگر خبرها

  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد