Web Analytics Made Easy - Statcounter

نساجی بعد از دو نمایش خوب برابر استقلال و سپاهان این بار در اصفهان و مقابل ذوب آهن با دو گل شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا مهاجری در پایان بازی برابر ذوب آهن و بعد از شکست برابر یاران منصوریان گفت:

” متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم. یک ربع اول سربه هوا و بدون تمرکز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خود من جای تعجب داشت بعد از آن صاحب موقعیت و پنالتی شدیم که اگر گل می شد شرایط عوض می شد.”

روی اشتباه گل خوردیم

رضا مهاجری:

متاسفانه روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. تماشاگران حق دارند. علیرضا حقیقی با این همه تجربه نباید آن اشتباه را می‌کرد آن هم مقابل بازیکنی مثل خلعتبری. روی این اشتباه گل خوردیم ولی فرصت داشتیم و می توانستیم برگردیم که دوباره روی یک ایستگاهی گل خوردیم. بعد ازاین، دیگر تعویض ها تعیین کننده بود. ما امروز شجاعی و علیاری را به دلیل مصدومیت نداشتیم. تیمی هستیم که به لحاظ بازیکن محدودیت داریم. ذوب آهن تیم حرفه ای است و خوب بسته شده است. تعویض های ما جوان بودند و جو سنگین بود نتوانستیم بازی را برگردانیم. از هواداران عذرخواهی می کنم ، مسئولیت این شکست مال ما است. اینکه اینجوری بخواهیم بازی را بدهیم سخت است. این بازی تجربه شد که قوی تر و مصمم تر حرکت کنیم و جایگاه خوبی در جدول به دست بیاوریم.

به کار روانی نیاز داریم

رضا مهاجری:

تیم ما قطعا به کار روانی نیاز دارد. ما تحت فشار هستیم که این فرصت ها را نمی زنیم. ما به استقلال و سپاهان گل می زنیم و استنباطم این بود با روند گلزنی مان شرایط خوبی پیدا کردیم. امروز اما اسیر اتفاقات شدیم. امیدوارم قدر تماشاگران را بدانیم؛ من و بازیکنان حق نداریم اشتباهات فردی کنیم.

غرور نداشتیم

رضا مهاجری:

تیم ما در غرور بازی با سپاهان نبود. ببینید سپاهان بازی با ما و بازی با شهرخودرو چند تغییر داشت؟ یا ذوب آهن؟ ما به لحاظ نفرات نمی توانیم تغییر زیادی بدهیم. بازی در چمن مصنوعی جان بازیکن را می گیرد. ما در نیم فصل نقاط ضعف را برطرف می کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. احترام می گذارم به ذوب آهن اما ما از فرصت هایمان استفاده نکردیم. از طرفی دروازه بان ذوب آهن پنالتی را گرفت و تیم را نگه داشت اما ما روی یک اشتباه فردی گل خوردیم.

بازیکنان می دانند

رضا مهاجری:

بازیکنان را آگاه کردیم که در چه فضایی بازی می کنند. تماشاگری که اینهمه راه می آید تیم را تشویق می کند بازی خوب می خواهد. ما امروز اسیر خوب نبودن و اشتباهاتمان شدیم و بازیکن هم بداند وقتی مسئولیت قبول می کند باید این فشار را تحمل کند. کسی که نمی تواند این فشار را تحمل کند بهتر است فوتبال بازی نکند. ما باید جمعه با تمام قدرت برابر شهرخودرو بازی کنیم. باید مقابل شهرخودرو، با وجود اینکه تیم خوبی است با تمام قوا بایستیم.

به داوران احترام می گذاریم

رضا مهاجری:

اکرمی داور مسابقه خوب بود. داوران در حد توانشان خوب کار کردند. آن ها مثل ما اشتباه می کنند. نباید روی داورانمان فشار بیاوریم. گل دومی که از سپاهان خوردیم آفساید بود اما به داوران احترام گذاشته و به آن ها خسته نباشید می گوییم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منصوریان شجاعی ذوب آهن ذوب آهن رضا مهاجری شجاعی منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید

سرمربی منچستریونایتد باور دارد که برونو فرناندز در این تیم خوشحال است و از حرف های او به شکل اشتباه برداشت شده است. 

طرفداری | برونو فرناندز به خبرنگاران پرتغالی گفت که پس از پایان تلاش برای قهرمانی در یورو 2024 به همراه تیم ملی کشورش، گزینه های خود را بررسی خواهد کرد. شایعات زیادی وجود دارد که نشان می دهد یونایتد حاضر است هر بازیکنی را در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب، به فروش برساند. 

بیشتر بخوانید: برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم

اریک تن هاخ که خودش آینده مشخصی در منچستریونایتد ندارد، قاطعانه می گوید که فرناندز برای فروش نیست و این بازیکن 29 ساله در اولدترافورد می ماند. او در پاسخ به صحبت های خروج فرناندز گفت:

از حرف های او بد برداشت کردید. می دانم او از حضور در اینجا بسیار خوشحال است. مسئولیت پذیری یکی از بزرگترین خصوصیاتی است که فوتبالیست های سطح بالا باید درون خودشان داشته باشند. برونو همیشه در دسترس است، هرگز بازی را (بی دلیل) از دست نمی دهد، همیشه سطح خوبی از خودش نشان می دهد و انرژی را به تیم منتقل می کند. چنین خصوصیاتی برای موفقیت ضروری هستند.

 

برونو یک مبارز واقعی است. به عنوان مثال، سال گذشته که در نیمه نهایی جام حذفی با برایتون بازی کردیم، با مچ پایی بازی کرد که به شدت مصدوم بود و باورمان نمی شد او چنین کاری کرده است. او الگوی بسیار خوبی برای سایر بازیکنان محسوب می شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند