Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو والورده ابراز امیدواری کرد تیمش بدون لیونل مسی نیز نمایش خوبی مقابل اینتر ارائه دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا که در دیدار شب پنجم مقابل دورتموند صعود خود را قطعی کرد، فردا شب بدون برخی بازیکنان اصلی خود از جمله لیونل مسی و در دیداری تشریفاتی مهمان اینتر خواهد بود. والورده مدعی شد آنها به هواداران خود متعهد بوده و تحت هر شرایطی برای کسب پیروزی بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار مقابل اینتر: "این یک چالش مهم و دشوار است، ما پیش از این صعود کرده ایم، اما هدف ما این است که مقابل اینتر رقابت کنیم، بازی را به پیش ببریم و ببینیم که آیا می توانیم برنده شویم یا خیر. من انتظار بهترین اینتر را دارم. آنها در ایتالیا صدرنشین هستند و در بازی رفت نیز نمایش خوبی ارائه داده و کار را برای ما بسیار دشوار کردند.

اما در نهایت دو تیم باید با یکدیگر رقابت کنند، سال گذشته نیز شرایط اینگونه بود اما اینتر موفق به شکست آیندهوون نشده و از لیگ قهرمانان حذف شد. فردا شب نتو که دروازه بان خوبی بوده اما هنوز فرصت بازی کردن پیدا نکرده در ترکیب بارسلونا قرار خواهد گرفت.

اینتر سرمربی خود را تغییر داده است و بازیکنان شرایط متفاوتی را دارند، اما من این تیم را با روحیه ای شبیه به سال گذشته می بینم. به نظرم امسال آنها به خصوص با زوج لائوتارو و لوکاکو شروع خوبی داشته اند. ما با باشگاه و هواداران خود تعهدی داریم. ما بارسا هستیم و همیشه باید پیروز شویم. فردا ما به همان اندازه همیشه تلاش خواهیم کرد.

سال گذشته مسی برابر اینتر غایب بود و سه روز بعد او مقابل بتیس بازی کرد. ما می دانیم حضور لیونل مسی به چه معناست و باعث هراس رقبا می شود، اما در برخی بازی ها هم  بدون او بازی کردیم و نمایش خوبی هم ارائه داده ایم و در دو دیدار سال قبل برابر اینتر نیز مسی در میدان حاضر نبود."

احتمال انتقال آرتورو ویدال به اینتر: "من هیچ خبری از دیدار مدیران باشگاه با اینتر ندارم و این سوالی نیست که من پاسخ دهم، زیرا من در جریان اخبار بازار زمستانی نیستم."

ناراحتی دورتموند از غیبت ستاره های بارسلونا: "در مورد هر بازیکن باید جداگانه توضیح بدهم. یوردی آلبا و نلسون سمدو مشکلات پزشکی داشتند و لیونل مسی نیز نیاز به استراحت داشت. شرایط ساده است و من کاری را انجام می دهم که به سود بارسلونا باشد. ما بازی های دشوار و فشرده ای پیش رو داریم و من ترجیح دادم برخی بازیکنان در خانه بمانند. اما همانند سال قبل و در شرایط مشابه غیبت لیونل مسی، دیگر بازیکنان در خانه اینتر عملکرد خوبی ارائه دادند."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال اینترمیلان بارسلونا مسی والورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم