Web Analytics Made Easy - Statcounter

در برخی رسانه‌های گروهی اطلاعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه هواپیمای جنگی اسرائیلی در جنوب سوریه توسط دو جنگنده سوخو-35 روسی مورد تعقیب قرار گرفته‌ و ناگزیر به خارج شدن از آسمان سوریه شده‌اند.

اخبار بین‌الملل- بر اساس اطلاعات پرتال خبری «Avia.pro»، اندکی قبل از این تعقیب، دو فروند جنگنده روسی از پایگاه نظامی-هوایی "حمیمیم" به پرواز در آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «گازیتا.رو» روسیه هم نوشته، به نظر می‌رسد هواپیماهای اسرائیلی قصد داشتند حملاتی را به یک پایگاه هوایی متعلق به نیروهای دولتی سوریه در استان حمص انجام دهند.

تاکنون هیچ اظهارنظر رسمی درباره این حادثه از سوی مقامات روسی، طرف اسرائیلی و مقامات دمشق دریافت نشده است.

پیش از این در اواخر ماه نوامبر مشخص گردید که هواپیماهایی که هویت آنها ناشناخته است، در مناطق شمال شرق استان حلب، حملاتی را به چند روستا انجام داده‌اند. گفته می‌شود این حملات موشکی توسط هواپیماهای ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا انجام شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوریه روسیه سوریه اسرائیل هواپیمای جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران

بازدید 7 الحاق جنگنده‌‎های سوخو 35 به ناوگان نیروی هوایی ایران به شدت باعث نگرانی اسرائیل و آمریکا شده است. شبکه کان اسرائیل در گزارشی به جزئیات معامله خرید جنگنده‌های سوخو 35 توسط ایران از روسیه و تاثیر آن بر رویارویی ایران و اسرائیل پرداخت. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • وزیر اسرائیلی: کل غزه را نابود کنید
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد