Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@03:27:59 GMT

افتتاح ۳ مجتمع خدماتی رفاهی در استان همدان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۷۳۶۴

افتتاح ۳ مجتمع خدماتی رفاهی در استان همدان

همدان _مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت :همزمان با گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری ۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان،مصطفی پناهنده  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: مجتمع خدماتی رفاهی بهاران در محور اسدآباد – داشبلاغ با آورده شخصی ۳۸ میلیون ریال و ۳۳۰ میلیون تومان کمک های بلاعوض در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 پناهنده، افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی ولایت در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع در محور تویسرکان – همدان را از دیگر مجتمع های قابل افتتاح این هفته عنوان کرد و یادآور شد: برای این طرح نیز مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل آورده شخصی هزینه شده و ۳۴۵ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض بوده است. وی ادامه داد: مجتمع خدماتی رفاهی طلوع نیز با ۱۰ هزار مترمربع مساحت در محور جوکار – تویسرکان از دیگر مجتمع های قابل افتتاح است که برای این طرح نیز مبلغ ۳۵ میلیارد ریال از محل آورده شخصی هزینه شده و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان هم کمک بلاعوض بوده است وی بیان کرد: در هر ۳ مجتمع کاربری های داخلی شامل رستوران، غرفه های تجاری، نمازخانه، سرویس بهداشتی، تعمیرگاه و جایگاه سوخت ایجاد شده است. مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: با بهره برداری از این ۳ مجتمع، زمینه اشتغال ۳۴ نفر فراهم شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: همدان مجتمع خدمات بین راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دستور رئیس جمهور درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه بیان کرد: در جشنواره روز کارگر شاهد بودیم که بسیاری از کارگران از دست رئیس جمهور کشورمان نشان دریافت کردند که اینها تماما نشان دهنده استفاده از اهمیت دادن به این قشر است و انشالله از توانمندی هایشان نیز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: نخبگان در هر حوزه ای نخبه هستند  طبیعی است که خدماتی که نیاز داشته باشند به آنها ارائه خواهد شد البته نخبگانی که روز گذشته با رئیس جمهور دیدار کردند همه شاغل بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان