Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاریجانی در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت بودجه و نیازهای توسعه‌ای استان کرمانشاه بررسی می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: نشستی با مدیران اجرایی استان کرمانشاه برگزار می‌شود تا وضعیت بودجه‌ای این استان را بررسی کنیم و مشخص شود چه اقدامات توسعه‌ای باید صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز به استان کرمانشاه سفر کرده است، در بدو ورود و در جمع خبرنگاران در زمینه اهداف این سفر، گفت: با وجود حوادثی مانند زلزله، استان کرمانشاه نیاز به آبادانی دارد و با توجه به سابقه مردم این استان در تحمل جنگ تحمیلی همواره مورد توجه نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.

رئیس قوه مقننه، ادامه داد: فرصتی پیش آمده تا در این سفر چندین پروژه مهم در زمینه نیروگاه و آبرسانی به روستاها در استان افتتاح و عملیات ساخت چند پروژه آغاز شود.

دکتر لاریجانی در پایان، گفت: در ادامه سفر نشستی با مدیران اجرایی استان کرمانشاه برگزار می‌شود تا وضعیت بودجه‌ای این استان را بررسی کنیم و مشخص شود چه اقدامات توسعه‌ای باید صورت بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه جنگ تحمیلی رئیس مجلس شورای اسلامی زلزله نظام جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی