Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: اقدام حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی دانشمند ایرانی باعث نمایان‌تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی‌اش شد.

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس طی بیانیه‌ای ضمن تبریک به مناسبت آزادی مسعود سلیمانی استاد برجسته این دانشگاه از زندان‌ آمریکا تاکید کرد:  اقدام اخیر حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی جناب آقای دکتر سلیمانی، استاد فرهیخته و افتخار علمی کشور باعث نمایان تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی‌‌اش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای بیانیه آمده است: طی عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امریکا از هیچ اقدامی در عرصه‌های جنگ نرم و سخت جهت مأیوس نمودن مردم سرافراز ایران فروگذار نکرده است.

در قسمت دیگری از این بیانیه تاکید شده است:‌ در ملت شریف ایران و کارگزاران نظام اسلامی باید همواره اقدامات یک جانبه گرایانه و بدعهدی‌های دولت منحوس آمریکا همانند لغو یکسویه قرارداد برجام را سرلوحه سیاستگذاری های آینده خود قرار دهند.

این تشکل دانشجویی در بخش دیگری از بیانیه تاکید کرده است: اقدام اخیر حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی جناب آقای دکتر سلیمانی، استاد فرهیخته و افتخار علمی کشور باعث نمایان تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی اش شد.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس این نکته را به حامیان و دلالان رابطه با آمریکا گوشزد می‌کند که خیال خام از سرگیری دیپلماسی مزورانه و گشایش باب گفت‌وگوی دوباره را با این منشأ خباثت و رذالت از سر بیرون کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا بازداشت ایران دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، آرشا شکوری سال گذشته به واسطه درخشش در تیم ملی نوجوانان در راه صعود به جام جهانی زیر ۱۷ سال و بازی در این رقابت‌ها چهره شد.

این دروازه‌بان که در این فصل به هوادار پیوسته بود، امسال کنار علیرضا حقیقی، گلر سابق تیم ملی به تمرین پرداخت و سرانجام پس از ۲۵ بازی لیگ و حذفی، علیرضا حقیقی با نیمکت نشینی استراحت می‌کند و آماده دیدار با نفت آبادان می‌شود و آرشا شکوری به میدان خواهد رفت.

شکوری جوان در بازی جام حذفی هوادار مقابل مس سونگون در ورزشگاه دستگردی نخستین بازی خود در رده بزرگسالان را با هوادار تجربه خواهد کرد‌.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ایالتی  (+عکس)
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ملی  (+عکس)
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا  (+عکس)
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود