Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز آو اسرائیل، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز گذشته -‌دوشنبه- گفت که در صورت برگزاری انتخابات سراسری مجدد، با برگزاری انتخابات برای رهبری این حزب موافقت خواهد کرد. 

این در حالی است که در صورت برگزاری انتخابات برای رهبری لیکود، رقابت سختی میان نتانیاهو و «گیدئون سعر»، از اعضای بلندپایه این حزب، ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب لیکود شامگاه گذشته طی بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ «رئیس‌جمهور با برگزاری انتخابات حزبی مخالفتی نمی‌کند. در صورت برگزاری انتخابات سراسری، حزب لیکود نیز برای انتخاب رهبر خود دست به انتخاب می‌زند و نخست‌وزیر نتانیاهو با اختلاف بسیار پیروز خواهد شد».

سعر نیز طی پیامی توئیتری عنوان کرد: «از بیانیه نتانیاهو برای موافقت با برگزاری انتخابات رهبری لیکود حمایت می‌کنم. لیکود بزرگ‌ترین حزب سیاسی در اسرائیل است و سنت دموکراسی بی‌مانندی دارد.»

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، محمد سیاری گفت: ایده ساخت دیتالاگر درون چاهی قابل حمل در گروه آب زیرزمینی مدیریت مطالعات پایه منابع آب برای اولین بار مطرح و پس از همفکری و نهایی شدن طرح آن با همکاری شرکت دانش بنیان کنترل توان نوین پویا به مرحله ساخت رسید.

کارشناس مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه این دستگاه با موفقیت آزمایش شد، افزود: این دستگاه به منظور ثبت خودکار داده‌های سطح آب در آزمایشات پمپاژ طراحی شده و دارای فن آوری با دقت بالا همراه با پلان زمانبندی رکوردگیری پویا با ۵ مرحله بازه زمانی قابل تنظیم است.

وی خاطر نشان کرد: خروجی آمار برداشته شده توسط این دستگاه به صورت لحظه‌ای بر روی دستگاه تلفن هوشمند قابل مشاهده است و قابلیت دریافت فایل خروجی داده‌ها به صورت اکسل با مشخصات کامل نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سیاری افزود: استفاده از این دستگاه و فناوری آن گامی بزرگ در جهت انجام هر چه سریعتر و دقیق‌تر آزمایشات پمپاژ و نظارت بر عملیات آن بوده و به صورت چشمگیر سبب افزایش دقت و سرعت ثبت داده‌های آزمایشات پمپاژ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقاضای شهرک‌نشینان از نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس + فیلم
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم