Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-عرفانی گفت: تعطیلی مدارس با هدف پیشگیری و بروز بیماری آنفلوآنزا باید بر اساس دستورالعمل مشترک وزارت بهداشت و آموزش و پرورش انجام شود.

حسین عرفانی رئیس اداره بیماری واگیر وزارت بهداشت اظهار کرد: خوشبختانه موج شیوع بیماری آنفولاوآنزا طی چند روز گذشته کاهش پیدا کرده است و این موضوع طی ۴۸ ساعت گذشته با کاهش میزان مراجعه مردم به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برای ابتلا به آنفلوآنزا روند نزولی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: طی دو هفته آینده ما شاهد کاهش شیوع بیماری آنفلوآنزا و اپیدمی آن در سراسر کشور هستیم و اگر مورد خاصی ایجاد نشود تا حد زیادی این بیماری در جامعه کنترل شده است.

عرفانی با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری آنفلوآنزا تاکید کرد: تعطیلی مدارس به دلیل بروز و شیوع بیماری آنفلوآنزا یک قاعده و قانون خاص خودش را دارد و به همین دلیل یک دستورالعمل مشخصی بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت تدوین شده است که بر مبنای آن، برخورد آموزشگاه‌ها در مواجهه با بیماری آنفلوآنزا به طور دقیق آورده شده است.

رئیس اداره بیماری واگیر وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه میزان موارد ابتلا به آنفلوآنزا در مدارس کم است و ما شاهد اپیدمی این عارضه در آموزشگاه‌های سراسر کشور نبوده‌ایم؛ مربیان و اولیا در صورت مشاهده بروز بیماری آنفلوآنزا در دانش آموزی، باید از ورود او به کلاس خودداری کنند و اگر تعداد زیادی از یک کلاس دچار آنفلوآنزا شده‌اند باید کلاس مد نظر تعطیل شود.

او اضافه کرد: اگر مدرسه‌ای به دلیل ابتلا چند دانش آموز به بیماری آنفلوآنزا یا به خاطر پیشگیری از شیوع این عارضه در بین دانش آموزان تعطیل شود این کار باعث می‌شود دانش آموز سالم در جامعه برود و احتمال ابتلا به این عارضه و انتقال آن به مدارس افزایش پیدا کند و این کار نتیجه‌ معکوس به همراه دارد.

عرفانی گفت: بیماری آنفلوآنزا مسئله نگران کننده‌ای نیست و بیش از ۹۵ درصد بیماران با انجام درمان‌های ساده و استراحت در منزل و همچنین مصرف مایعات بهبود پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار سازمان بازرسی امسال ۴۲۰۰ میلیارد تومان مالیات شناسایی کرد تدوین دستورالعملی در زمینه تعطیلی مدارس برای پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا چند راهکار راهبردی برای برخورد با کودک بد دهان انتخاب مجموعه‌ای در مجلس برای اصلاح قوانین مربوط به استارت‌آپ‌ها تکمیل خودروهای دارای کسری در اولویت ایران خودرو است دژپسند: به افشا کننده فساد جایزه می‌دهیم عوامل تاثیرگزار بر نوسان نرخ ارز وصول هزار میلیارد تومان از ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مالیات شناسایی شده همتی: رشد ۵۲ درصدی پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان افزایش سقف وام مسکن رحمانی: حفظ صنعت خودرو به عنوان یک صنعت پیشران مورد توجه دولت است وزیر ورزش وجوانان استعفای مدیر عامل استقلال را پذیرفت مثلت FATF، استراماچونی و ویلموتس/ ردپای پولشویی! خلیل‌زاده: استراماچونی در صورت عملی شدن ۲ موضوع برمی گردد انتقاد تند حسینی از مدیرعامل استقلال: آقای فتحی چرا نمی‌روی؟ استراماچونی: هنوز در دلم امید بازگشت به استقلال نمُرده است استقلال به دنبال پرداخت پول استراماچونی در ترکیه آیا برنج سفید برای سلامتی مفید است یا مضر؟ آیا ایرانی‌ها مسیحی می‌شوند تا پناهندگی بگیرند؟ اقدامی پرطرفدار که موجب عفونت گوش می شود پرطرفدارترین ها فراخوان برای شرکت در نمایشگاه ایران بیوکل پربیینده ترین ها پربحث ترین ها قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۴ آذر صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه تکمیل بودجه 99 در روزهای پایانی| وابستگی بودجه به نفت قطع می‌شود؟ احتمال اجماع روسیه و اوپک بالاست قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۳ اقتصاد جهان سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ ماجرای تغییر رمز اول برخی کارت‌های بانکی چیست؟ چین و آمریکا در رقابت برای میادین نفتی عراق ايران رتبه دوم مصرف لوازم آرايشي در منطقه را دارد ۳ میلیارد دلار محصول کشاورزی در ۷ ماه صادر شد بازار خودرو آرامش گرفت/ افزایش قیمتی برای خودرو نداریم نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۳ آذر بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه آغاز بکار کرد فهرست بنگاه‌های مشکل‌دار به وزارت صنعت ارائه شد ثبت نام اعزام نیروی کار به دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ فروش ۱۸.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده در بانک ملت وزیر صنعت: جانمایی برای احداث شهرک صنعتی مشترک میان ایران و آذربایجان ارتباط مستقیم تلفنی با مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند

آفتاب‌‌نیوز :

«میشائیل مارتین» وزیر امور خارجه ایرلند روز سه‌شنبه گفت که هنوز ۴۰ ایرلندی همچنان در باریکه غزه حضور دارند.

وی در ادامه سخنانش گفت: «کمک‌های انسانی که وارد باریکه غزه می‌شود کافی نیست».

وزیر خارجه ایرلند اضافه کرد: «۱۰۰ درصد فلسطینیان در غزه با شبح قحطی مواجه هستند».

دیده بان حقوق بشر اروپا -مدیترانه امروز در بیانیه‌ای در خصوص شیوع بیماری‌های گوارشی در غزه هشدار داد و گفت که در سایه بحرانی شدن وضعیت بهداشت و درمان و ادامه «جنایت نسل‌کشی دسته‌جمعی از سوی اشغالگر اسرائیلی» خطر شیوع انواع بیماری‌ها به خصوص بیماری‌های گوارشی افزایش یافته است.

از سوی دیگر دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ، از افزایش شهدا به ۳۴۱۸۳ و زخمی‌ها به ۷۷۱۴۳ نفر خبر داد.

به گفته او ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته ۳ جنایت جدید در غزه انجام داده که منجر به ۳۲ شهید و ۵۹ زخمی شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند