Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: اقدام حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی دانشمند ایرانی باعث نمایان‌تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی‌اش شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس طی بیانیه‌ای ضمن تبریک به مناسبت آزادی مسعود سلیمانی استاد برجسته این دانشگاه از زندان‌ آمریکا تاکید کرد:  اقدام اخیر حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی جناب آقای دکتر سلیمانی، استاد فرهیخته و افتخار علمی کشور باعث نمایان تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی‌‌اش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای بیانیه آمده است: طی عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امریکا از هیچ اقدامی در عرصه‌های جنگ نرم و سخت جهت مأیوس نمودن مردم سرافراز ایران فروگذار نکرده است.

در قسمت دیگری از این بیانیه تاکید شده است:‌ در ملت شریف ایران و کارگزاران نظام اسلامی باید همواره اقدامات یک جانبه گرایانه و بدعهدی‌های دولت منحوس آمریکا همانند لغو یکسویه قرارداد برجام را سرلوحه سیاستگذاری های آینده خود قرار دهند.

این تشکل دانشجویی در بخش دیگری از بیانیه تاکید کرده است: اقدام اخیر حکومت تروریست پرور امریکا در بازداشت غیرقانونی جناب آقای دکتر سلیمانی، استاد فرهیخته و افتخار علمی کشور باعث نمایان تر شدن چهره حقیقی و شعارهای پوچ آزادی خواهی و دموکراسی طلبی رژیم آمریکا و حامیان داخلی و خارجی اش شد.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس این نکته را به حامیان و دلالان رابطه با آمریکا گوشزد می‌کند که خیال خام از سرگیری دیپلماسی مزورانه و گشایش باب گفت‌وگوی دوباره را با این منشأ خباثت و رذالت از سر بیرون کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس مسجد قرآن مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد بسیج دانشگاه تربیت مدرس مسعود سلیمانی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پس از تصویب بسته کمک 26 میلیارد دلاری به اسرائیل توسط سنای آمریکا، یک گروه ضد اسرائیلی از جمله فعالان یهودی در مقابل خانه سناتور «چاک شومر» در نیویورک تجمع کردند.
 
اعتراض‌کنندگان تی‌شرت‌هایی بر تن داشتند که روی آن نوشته شده بود «آتش بس فوری» و «فروش اسلحه به اسرائیل را متوقف کنید». شرکت کنندگان در این تظاهرات با مسدود کردن خیابان‌های نیویورک به تظاهرات خود ادامه دادند و از سناتور شومر خواستند، اقداماتی را برای جلوگیری از فروش تسلیحات به اسرائیل انجام دهد.
 
افسران اداره پلیس نیویورک (NYPD)، بیش از 100 تظاهرکننده را بازداشت کردند. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، شرکت‌کنندگان از جمله یهودیانی که خواهان توقف حملات اسرائیل به فلسطین بودند، دیده می‌شوند که با دستبند از صحنه خارج شده‌اند.


 
اداره پلیس نیویورک اطلاعات دقیقی درباره تعداد افراد بازداشت شده به اشتراک نمی‌گذارد.

سنای آمریکا بسته کمک خارجی به ارزش 95 میلیارد دلار شامل 61 میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین و 26 میلیارد دلار به اسرائیل را تصویب کرد و آن را به کاخ سفید فرستاد.
 

دیگر خبرها

  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • امیرعبداللهیان: آمریکا در سرکوب حامیان فلسطین در این کشور رفتار متناقض به آزادی بیان دارد
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ایالتی  (+عکس)
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ملی  (+عکس)
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا  (+عکس)
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود