Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تلویزیون دولتی ژاپن، کره شمالی اعلام کرد روز شنبه در محوطه پرتاب ماهواره سوهه خود یک آزمایش «با اهمیت زیاد» را انجام داده است در گذشته سوهه به عنوان یک سایت آزمایش موشک نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

کارشناسان کره جنوبی می‌گویند کره شمالی به احتمال با استفاده از سوخت جامد، موتور یک موشک را آزمایش کرده است سیستم سوخت جامد در مقایسه با سوخت مایع زمان کمتری برای بارگیری می‌برد که قابلیت یک حمله غافلگیرانه را افزایش می‌دهد همچنین باور بر آن است که این نوع سوخت، برد یک موشک را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر گزارش‌ها اشاره به این دارند که پیونگ یانگ ممکن است تحت نام توسعه ماهواره، یک موتور جدید با سوخت مایع را آزمایش کرده باشد.

«چوی هیون سو» سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی در مورد این گزارش‌ها به رسانه‌ها گفت: مقام‌های اطلاعاتی ما به همراه آمریکا از نزدیک در حال تجزیه و تحلیل این آزمایش هستند و ما نمی‌توانیم هیچ گونه جزییاتی را در این مورد تائید کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند

دستورانی افزود: طبق ارزیابی‌های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استاندارد‌های مصوب است و استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی‌باشد.

وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می‌شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین