Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتیجه یک نظرسنجی جدید در خصوص نامزدهای حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، از سقوط «جو بایدن» به رده چهارم حکایت دارد.

قدس آنلاین؛  ارزیابی Five Thirty Eight بیانگر پیشتازی «پیت بوتیجاج» در انتخابات مقدماتی دموکرات ها در دو ایالت کلیدی «نیوهمشایر» و «آیووا» است.

با توجه به این نتایج، بوتیجاج شانس بالا برای کسب عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل تامل در مورد این ارزیابی، سقوط جو بایدن به رده چهارم است و این در حالی است که تاکنون اغلب نظرسنجی های انجام شده در خصوص نامزدهای حزب دموکرات از پیشتازی وی حکایت داشتند.  

بر اساس این نظرسنجی جدید بوتیجاج در ایالت آیووا با کسب ۲۱.۴ درصد آراء در رده اول قرار داشته و بعد از او الیزابت وارن با کسب ۱۹ درصد آراء قرار دارد.  

رتبه سوم در این ایالت را برنی ساندرز با کسب ۱۷.۲ درصد آراء کسب کرده و جو بایدن تنها حمایت ۱۶.۴ درصد مردم این ایالت را کسب کرده است.  

در نیوهمپشایر اما، بوتیجاج حمایت ۱۸.۳ درصد مردم را کسب کرده و در رتبه اول قرار گرفته است.  

الیزابت وارن نیز با کسب ۱۷.۹ درصد آراء در رتبه دوم قرار گرفته و برنی ساندرز در این ایالت حمایت ۱۷ درصدی را کسب کرده است.  

میزان حمایت از جو بایدن در این ایالت ۱۶.۶ درصد بوده است.  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتخابات آمریکا نامزد انتخابات آمریکا نامزدهای انتخابات آمریکا انتخابات امریکا دخالت روسیه در انتخابات آمریکا جو بایدن نظرسنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این مناظره‌ها همزمان با آغاز رسمی تبلیغات در سیما و صدای شبکه خاوران به روی آنتن می‌رود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان