Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در هفته‌های اخیر با فراگیر شدن موج ابتلا به آنفولانزا در کشور ۲۷۳ مورد نمونه‌گیری از بیماران مشکوک در مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد که حدود ۷۰ مورد آن تاکنون مثبت اعلام شده است. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در هفته‌های اخیر با فراگیر شدن موج ابتلا به آنفولانزا در کشور 273 مورد نمونه‌گیری از بیماران مشکوک در مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد که حدود 70 مورد آن تاکنون مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستان و بلوچستان| دانش‌آموز "قصرقندی" در پی ابتلا به آنفولانزا فوت کرددر پی شیوع آنفولانزا؛ مدارس سیستان و بلوچستان تا یکشنبه هفته آینده تعطیل استتهران| وزیر بهداشت در گفت‌و‌گوبا تسنیم: تعطیلی مدارس هیچ ارتباطی با آنفولانزا ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خوشبختانه با استقرار آزمایشگاه منطقه‌ای آنفولانزا در زاهدان روند تشخیص و درمان این بیماری تسریع شده و تلاش داریم در این آزمایشگاه به سایر مراکز همجوار نیز خدمات برسانیم تا همه مردم از این امکان بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه آخرین موارد فوتی با نتیجه مثبت آنفولانزا در محدوده این دانشگاه پنج نفر است، خاطرنشان کرد: در موج جدید همه‌گیری آنفلو‌انزا در 9 روز اخیر بیش از 52 هزار نفر به کلینیک‌های سرپایی در 9 بیمارستان و 3 کلینیک تخصصی تابعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان‌ مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/393/ ت

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

  دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان  گردهم آمدند.

تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از خیزش جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در محکومیت ظلم و بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان و سایر مراکز و واحدها برگزار شد.

دانشگاهیان این دانشگاه در این تجمع، همصدا با استادان و دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه‌های ‌ آمریکا و اروپا، با در دست داشتن‌ پرچم‌ و سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر استمرار و تقویت موج جهانی حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان