Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار مردمی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه سایر مسئولین قضایی استان در مسجد «الزهراء» شهرک باغمیشه تبریز برگزار شد. تاریخ انتشار: 10:53 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۶۰۱

به گزارش  گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، دیدار مردمی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در مسجد «الزهراء» شهرک باغمیشه تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به همراه سایر مسئولین قضایی استان در مسجد «الزهراء» شهرک باغمیشه تبریز حضور یافت و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، به دیدار مردمی و رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ۶۲ نفر از شهروندان پرداخت.

بیشتر بخوانید: رسیدگی به پرونده قضایی و مشکلات حقوقی ۱۸۶ نفر از مراجعان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ملاقات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان