Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه «یک دو صدا» رادیو ایران در ۳ بخش خوانندگی، آهنگسازی و ترانه سرایی و با شعار نوبت ترانه کلید خورد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت صدا ، فصل هفتم مسابقه بزرگ یک دو صدا با شعار نوبت ترانه در ۳ بخش خوانندگی، آهنگسازی و ترانه سرایی کلید خورد و اساتیدی چون علیرضا افتخاری، محمدرضا چراغعلی و سعید بیابانکی، داوری مسابقه را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل هفتم حدود ۲۰۰ نفر در بخش‌های مختلف اعلام آمادگی کرده اند و وبگاه مسابقه همچنان برای ثبت نام علاقه مندان باز است.

فصل ششم مسابقه بزرگ یک دوصدا در حوزه بازیگری رادیویی با حضور ۲۴۰ نفر علاقه مند در فروردین سال جاری شروع شد و شرکت کنندگان پس از طی مراحل و چالش های مختلف بازیگری به مرحله پایانی رسیدند تا در نهایت فصل ششم، این برنامه برگزیدگان خود را معرفی کرد.

در فصل ششم بازیگرانی چون لاله صبوری، علی سلیمانی ، عباس محبی ، فرهاد بشارتی ، امیرپارسی، جواد انصافی و مینا نوروزی فرد، داوری مسابقه را بر عهده داشتند.

گفتنی است چهارشنبه ۲۰ آذر، ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۹:۰۰ اختتامیه فصل ششم و افتتاحیه فصل هفتم در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو با حضور برگزیدگان و علاقه مندان برگزار می شود.

مسابقه «یک دو صدا» به تهیه کنندگی مهدی ساعی از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/4139/

منبع: آنا

کلیدواژه: رادیو ایران علیرضا افتخاری معاونت صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

کد خبر 847416 منبع: ایسنا برچسب‌ها كنسرت موسيقى ویژه ورزشی موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد