Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:10:08 GMT

راشفورد یک روز مثل کریس رونالدو خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۰۵۷۱

راشفورد یک روز مثل کریس رونالدو خواهد شد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید مارکوس راشفورد ستاره جوان این تیم می‌تواند در آینده به ستاره‌ای در حد و اندازه کریستیانو رونالدو تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد با تعریف و تمجید از کیفیت و توانایی مهاجمش مارکوس راشفورد که این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد، می‌گوید راشفورد می‌تواند در آینده ستاره‌ای در حد و اندازه کریستیانو رونالدو باشد، کسی که سالها قبل با درخشش‌هایش در اولدترافورد حرکت در مسیر تبدیل شدن به یک ابرستاره را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

راشفورد در فصل جاری عملکرد خیلی خوبی داشته و در جریان دربی شهر منچستر که روز شنبه بین یونایتد و سیتی انجام شد و با پیروزی 2-1 شیاطین سرخ به پایان رسید یکی از گلهای تیمش را به ثمر رساند تا بار دیگر مورد تحسین و تمجید هواداران این تیم قرار بگیرد. این ستاره 22ساله یونایتد و تیم ملی انگلیس در فصل جاری 13 گل به ثمر رسانده که از این تعداد 10 گل در لیگ برتر به ثمر رسیده است.

 

سولسشر در گفتگوی خود درباره راشفورد گفت:" مقایسه راشفورد و کریس رونالدو خیلی راحت است، بله. مهارت‌های تکنیکی، شکل بدنی، روحیه و ویژگی‌ها و خلاصه همه چیز آنها به هم شباهت دارد".

 

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" این جوان شانس خیلی خیلی زیادی دارد که به یک فوتبالیست واقعا درجه یک تبدیل شود. امیدوارم او به حرکت در همین مسیر ادامه بدهد. نمی‌خواهم بگویم که او باید چند گل بزند تا به آن حد برسد. او تا زمانی که مثبت باشد، از افتادن به حاشیه‌ها خودداری کند و خودش را به موقع در مقابل دروازه صاحب توپ کند مسلما گل خواهد زد".

 

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر مارکوس راشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد

سرمربی منچستریونایتد یکی از آنهایی بود که به خاطر عملکرد فوق العاده جیدون سانچو، زیر سوال رفت. 

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و کریستال پالاس قرار است روز دوشنبه در استادیوم سلهرست پارک مقابل هم قرار بگیرند. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش پیش از این بازی حرف زد. 

عملکرد سانچو مقابل پاری سن ژرمن

بگذارید این گونه بگویم، او دیروز خیلی خوب بازی کرد و همانطور که قبلا گفتم، بازیکن خیلی خوبی است. سانچو دیروز نشان داد چرا منچستریونایتد او را خریده و همچنین ارزش بالایی برای منچستر یونایتد دارد، که خبر بسیار خوبی است. به همین خاطر خوشحالم. برای جیدون و عملکردش دیروز خوشحالم و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

درباره نقل و انتقالات

قرار نیست شاکله اصلی تیم رو بفروشیم، این شایعات قطعا شوخی هستند! هر تابستان، 200 بازیکن به منچستریونایتد لینک می شوند و خبر می آید که ما همه بازیکنای تیم را به فروش می رسانیم. شما تیتر می زنید و مسئولیت این تیتر را با نحوه تیتر زدن خودتان به عهده می گیرید. 

لیگ اروپا به جای لیگ قهرمانان اروپا

قطعا روی بودجه تیم تاثیر خواهد گذاشت، اما مطمئنم منچستر یونایتد همچنان تیم و باشگاه بسیار جذابی است. مطمئنم که خیلی از بازیکن ها از بازی کردن برای منچستر یونایتد خوشحال می شوند.

مصدومان منچستریونایتد

مک تومینای این هفته با ما تمرین نکرده اما قرار است شنبه در تمرین حاضر شود. برونو فرناندز هنوز وضعیت مشخصی ندارد و رشفورد هم هنوز بهبود نیافته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است