Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@12:20:14 GMT

فیلم/ مالیات مردم جهان در جیب نظامیان آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۰۵۸۶

‍‍‍‍‍‍

حدود 15 درصد از ارتش آمریکا در سایر کشورهای جهان به بهانه تامین امنیت کشورها حضور دارند. ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۹ آذر | ساعت:11:19 دانلودDownload کلیدواژه: دانا گزارش امریکا اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ مالیات مردم جهان در جیب نظامیان آمریکا فیلم/فیلمی شوکه‌کننده از یک سهل‌انگاری دردناک فیلم/ دلایل بی‌ثباتی در بازار ارز فیلم/ باشگاه ورزشی مختلط در خیابان فرشته! فیلم/ تل آویو زیر آتش موشک‌های ایرانی صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند: مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

همتی افزود: حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع ازمالیات‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

وی نوشت: در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل، در مقابل تورم از خود حفاظت می‌کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند. 

همتی به مسئولان توصیه کرد: بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید!

دیگر خبرها

  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • (تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای