Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@14:46:36 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۰۶۷۲

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

به گزارش صدای ایران پرسپولیس در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان گل‌گهر سیرجان است.

سرخپوشان در حالی به مصاف این تیم می‌روند که با توجه به نتایج هفته‌های اخیر و چینش ترکیب آن توسط کالدرون به نظر می‌رسد سرمربی آرژانتینی به سیستم و ترکیب ۱۱ نفره مورد نظر خودش رسیده است و در دیدار‌های آتی کمتر از قبل شاهد تغییرات گسترده در جمع نفرات این تیم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دروازه پرسپولیس شاهد حضور بیرانوند هستیم و گلر سرخپوشان بعد از یک هفته غیبت به ترکیب اصلی باز می‌گردد. بیرانوند هفته گذشته به دلیل سفر به هنگ‌کنگ و شرکت در مراسم AFC از سوی کالدرون از ترکیب اصلی کنار رفت و رادوشویچ به جایش بازی کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، ولی او بازهم باید به نیمکت برگردد. در خط دفاع زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده که پس از تغییرات فراوان خط دفاعی بار دیگر در هفته‌های اخیر کنار هم قرار گرفته‌اند، پس از عملکرد خوبی که داشتند همچنان نفرات اصلی خواهند بود و انصاری و شیری هم مدافعین سمت چپ و راست خواهند بود. دو هافبک دفاعی پرسپولیس در سیستم ۱-۳-۲-۴ مورد نظر کالدرون احمدنوراللهی و محسن ربیع‌خواه هستند و کمال کامیابی‌نیا هنوز نظر کالدرون را برای ورود به ترکیب اصلی پرسپولیس جلب نکرده است و باید به بازیکن تعویضی بودن قناعت کند. سه هافبک هجومی پرسپولیس بشار رسن، وحید امیری و مهدی ترابی هستند که عملکرد خوبی در بازی قبلی سرخپوشان مقابل ذوب آهن داشتند. کالدرون همچنان به بازگشت سیامک نعمتی و امید عالیشاه به جمع نفرات تیمش رضایت نداده و آن‌ها همچنان به عنوان تنبیه کنار تیم نیستند. در خط حمله هم علی علیپور که هفته گذشته بعد از چند دیدار موفق به گلزنی شد ایفای نقش می‌کند و تک مهاجم پرسپولیس است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، بشار رسن و علی علیپور.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پرسپولیس کالدرون صدای ایران ترکیب ترکیب پرسپولیس بیرانوند شجاع خلیل زاده سید جلال حسینی محمد انصاری مهدی شیری ربیع خواه احمد نورالهی وحید امیری مهدی ترابی بشار رسن علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل ۴ بار در لیگ برتر در غیاب بیرانوند از امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله‌اش بهره برده است و حالا پنجمین بازی او امروز مقابل آلومینیوم خواهد بود.

رفیعی ۴ کلین شیت متوالی در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، گل گهر، ملوان و صنعت نفت داشته و توانسته در مدت اخیر تحسین هواداران پرسپولیس را نیز برانگیزد.

با این حال رفیعی جوان باید در شرایطی متفاوت در جام حذفی برای اولین بار به میدان برود. او در صورت مساوی شدن بازی در ۱۲۰ دقیقه باید نقش مهمی در ضربات پنالتی ایفا کند.

باید دید اگر بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی‌ها بکشد، رفیعی در غیاب بیرانوند که مهارت فوق العاده‌ای در پنالتی گرفتن دارد، چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون