Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی-با حضور معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی استاندار خراسان شمالی نمایشگاه دستاودرهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان افتتاح شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، علی بیگ زاده در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان اظهار داشت: کلید توسعه هر کشوری پژوهش و تحقیق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگزاده افزود: امروز در عصر پر شتاب تاریخ هستیم و تغییر و تحولات پر سرعتی در تمامی جوانب و عرصه های زندگی بشر در حال رخ دادن است و ما باید با این شرایط همراه شویم.

وی گفت: امروز در تمامی حوزه ها به ویژه صنعت، بهداشت و درمان، نانو و هوا فضا با یک انقلاب روبرو هستیم که نتیجه تحقیقات پژوهشگران با هدف توسعه جامعه است.

بیگ زاده مطرح کرد: پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید شعار امسال هفته پژوهش است که پژوهش های ما باید در راستای حل مشکلات مردم و توسعه استان باشد.

وی تاکید کرد: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان محل اتصال پژوهشگران با بخش های مختلف مانند صنعت می باشد تا در ادامه با تولید کالای با کیفیت و منطبق با استانداردهای بین المللی به استقلال برسیم و اقتصاد پویا را رقم بزنیم.

بر اساس این گزارش نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی تا ۲۱ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند