Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی دستاوردها و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه،گفت: توجه به اقتصاد دانش‌بنیان از نیازهای روز کشور است.

وی افزود: همچنین یکی از راه‌هایی که از طریق آن می‌توان جوانان فارغ‌التحصیل را مشغول به کار کرد، توسعه مؤسسات دانش‌بنیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: در شرکت‌های دانش‌بنیان، ایده‌های بسیار خوبی وجود دارد اما یکی از مشکلات اصلی آنان، بحث نقدینگی و تأمین مالی است که باید راهکارهایی برای حل این مشکل در نظر گرفته شود.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: هر سال در بودجه سنواتی، منابعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده می‌شود اما برخی از این منابع، صرف خریداری ساختمان و استخدام برخی افراد شده است که ما قطعاً طی یک تحقیق و تفحص، این موضوع را شفاف می‌کنیم.

وی تأکید کرد: لازم است که وام‌های قرض‌الحسنه در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه قرار داده شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: خلاءهای قانونی بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد که لازم است این قوانین اصلاح شوند و مسئله حائز اهمیت دیگر، آن است که دولتی‌ها باید محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان را خریداری کنند.

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.



طراحی و اجرا : راستچین

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، مرکز تعاملات بین‌الملل علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان صادراتی را برگزار می‌کند.

این رویداد برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست‌های این شرکت‌ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه‌بندی‌های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود