Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@19:50:46 GMT

اکثریت مجلس آینده از آنِ اصولگرایان است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۱۱۴۴

اکثریت مجلس آینده از آنِ اصولگرایان است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: به‌نظر می‌رسد باتوجه به عملکرد اصلاح‌طلبان و نیروهای رادیکال، اکثریت مجلس آینده از آنِ اصولگرایان است اما نه اصولگریان مشهور

به گزارش ایمنا، روح‌الله حسینیان باور دارد که صرف حضور طیف‌های مختلف در انتخابات منشأ خیر است و نشان از سلامت نظام انتخاباتی در ایران دارد.

اوی در تحلیل اوضاع انتخاباتی این روزهای ایران به گفت: «هرچه زمان می‌گذرد نیروهای جدید و تازه‌نفس در صحنه سیاست حضور می‌یابند و چنین امری نشان از سلامت انتخابات در کشور و سلامت جامعه ایران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من حضور طیف‌های مختلف در انتخابات این دوره مجلس را به فال نیک می‌گیرم زیرا باتوجه به اینکه نیروهای ضدانقلاب و معاندان خارج‌نشین تمام تلاش خود را می‌کنند که انتخابات در ایران پر شور برگزار نشود، حضور طیف‌های مختلف سیاسی به مُهری بر دهان آن تبدیل شدتا نتوانند به آرمان‌های خود دست یابند».

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این پرسش که چه گروهی در مجلس آینده دارای اکثریت می‌شود، اظهار کرد: «به نظر می‌رسد باتوجه به عملکرد اصلاح‌طلبان و نیروهای رادیکال، اکثریت مجلس آینده ازآنِ اصولگرایان است اما نه اصولگریان مشهور بلکه طیفی که واقعا معتقد به انقلاب و ولایت است. در مجموع انشالله مجلس در اختیار نیروهای انقلابی خواهند بود».

حسینیان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا نیروهای پایداری با طیف محمدباقر قالیباف به لیست مشترک می‌رسند یا خیر، گفت: «من در تشکیلات جبهه پایداری رفت‌وآمد ندارم و نمی‌دانم چه تصمیمی اتخاذ می‌کنند اما در مجموع امیدوارم با یک همبستگی کامل انتخابات برگزار شود تا افرادی خدوم ملت روی کار بیایند».

وی همچنین درخصوص میزان احتمال رئیس‌مجلس شدن قالیباف تصریح کرد: «این موضوع بستگی به آینده دارد که چه طیف‌هایی از اصولگرایان رأی بیاورند و چه طیفی بتواند اکثریت را در اختیار بگیرد. البته مشورت‌ها و ارزیابی‌ها انجام خواهد شد. اکنون مهم این است که نیروهایی به مجلس بروند که نه صرفا اسماً اصولگرا محسوب شوند، بلکه عمیقا به ولایت و انقلاب داشته باشند».

منبع: نامه نیوز

کد خبر 400465

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصولگرایان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال، سوال مهمی که ممکن است برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال پیش بیاید، آینده مدیرعامل سابق آبی‌هاست، اینکه او آیا تمایل دارد تا مدتی را به استراحت بپردازد یا سریعا در لیگ برتر مشغول فعالیت شود؟

نام علی خطیر با جنجال‌های زیادی در فوتبال ایران همراه بوده است. درگیری با اوسیانو کروز، دستیار کی‌روش، پس از بازدید از ساختمان پک، سبب شد تا برای نخستین‌بار، نام خطیر مورد توجه قرار بگیرد. او سپس با حضور در پست معاون ورزشی استقلال در مرداد 97، بیش از قبل در کانون توجهات قرار گرفت.

خطیر در ادامه مسئولیت‌های دیگری در فوتبال ایران برعهده گرفت که یکی از مهم ترین‌های آنها، حضور در هیئت مدیره باشگاه تراکتور بود ولی او پس از مدتی، از سمت خود کناره‌گیری کرد و پس از حضور در کمیته تدوین مقررات فدراسیون، به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

حالا و با برکناری از سمت مدیرعاملی استقلال، باید دید که علی خطیر چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. آیا او تصمیم می‌گیرد که مدتی را به استراحت بپردازد و یا اینکه در سمت جدیدی مشغول فعالیت خواهد شد؟ مدیر جوانی که آرزوهای زیادی با استقلال داشت ولی دوران حضور او روی نیمکت آبی‌ها بسیار کوتاه‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد.

دیگر خبرها

  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات