Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ما با بنیاد مسکن هماهنگ شده‌ایم تا سیمان لازم را به آنان اهدا کنیم تا هر چه سریع‌تر خانه‌های مردم در مناطق زلزله‌زده بازسازی شود. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

پرویز فتاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میانه با اشاره زلزله ‌میانه و سراب اظهار داشت: خوشبختانه با لطف خدا در این زلزله شاهد تلفات جانی کمی بودیم ولی مقدار خانه‌های تخریبی و آسیب‌دیده زیاد بود که در همین راستا بنیاد مستضعفان سیمان مورد نیاز برای بازسازی خانه‌های مردم زلزله‌زده را تأمین کرده و هر چقدر نیاز باشد ما سیمان برای مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی ارسال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ما با بنیاد مسکن هماهنگ شده‌ایم تا سیمان لازم را به آنان اهدا کنیم تا هر چه سریع‌تر خانه‌های مردم در مناطق زلزله‌زده بازسازی شود.

آمادگی سازمان ملل برای کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقینماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: رفع مشکلات زلزله زدگان نیازمند شتاب دادن به کارهاستارسال محموله کمک‌‌های مردمی اردبیل به مناطق زلزله‌زده سراب

فتاح خاطرنشان کرد: اینکه افراد یا مسئولان شهرستانی برای اخذ سیمان به ما مراجعه کنند باید بگوییم که ما با بنیاد مسکن هماهنگ هستیم و اینکه یک‌خانه کاملاً تخریب‌شده و یا آسیب جزئی دیده است ملاک تشخیص بنیاد مسکن خواهد بود و ما دخالتی نداریم.

وی ادامه داد: به منازلی که کامل تخریب‌شده‌اند 8 تن سیمان و خانه‌هایی که نیاز به تعمیر دارند یک‌تن سیمان به‌صورت مجانی از طرف بنیاد مستضعفان داده می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  قزوینیان  با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان در دست اقدام است، گفت: در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین  هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت با دستگاه های مربوطه تعامل لازم را داریم، افزود: این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه ها با تمام توان وارد عمل شده و با جدیت پای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مراحل ثبت نام، پالایش و ساماندهی طرح قانون جوانی جمعیت توسط این اداره در دست جمع بندی است که در صورت تامین زمین و رفع موانع در ماه های پیش رو، واگذاری زمین به خانواده هایی که شرایط این طرح را دارند انجام می شود.

۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها