Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ لحظاتی پیش در کوالالامپور آغاز شد.

قدس آنلاین: مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ امروز (سه شنبه) لحظاتی پیش آغاز شد. این قرعه کشی در ۸ گروه ۴ تیمی در دو منطقه غرب و شرق آسیا انجام می‌شود.

با توجه به سهمیه ۲+۲ کشورمان، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در این قرعه‌کشی حاضر خواهند شد تا رقبای خود را بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این حضور استقلال و شهرخوردو در مرحله پلی آف مشخص شده بود. استقلال باید در گام نخست در ورزشگاه آزادی به مصاف برنده جدال الفیصلی اردن و الکویت کویت برود و سپس در صورت پیروزی، به آخرین دور پلی‌آف می‌رسد تا مقابل الریان در دوحه پیکار کند.

در سوی مقابل، شهرخودرو باید در اولین گام با برنده دیدار چنای هند با الرفاع بحرین بازی کند. پیروزی در این مسابقه، نماینده مشهد را به دور بعدی می‌فرستد.

A: الوحده امارات، الشرطه عراق، برنده دیدار حذفی (الفیصلی، الکویت، استقلال ایران و الریان قطر)، برنده دیدار حذفی (الاهلی عربستان، لوکوموتیو ازبکستان و استقلال تاجیکستان)،

B: الهلال عربستان، شباب الاهلی امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده دیدار حذفی (نماینده هند، الرفاع، شهرخودرو ایران و السیلیه قطر)
C: الدحیل قطر، التعاون عربستان، الشارجه امارات و پرسپولیس ایران

D: سپاهان ایران، السد قطر، النصر عربستان و برنده دیدار حذفی (العین امارات، بنیادکار ازبکستان والزوراء عراق)،

* گروه بندی منطقه شرق آسیا:

گروه E: 

گروه F:

گروه G:

گروه H:

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تيم شهر خودرو سپاهان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

کد خبر 6089272

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند