Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-08@03:08:18 GMT

چراغ‌سبز رئیس برای بازگشت گواردیولا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۲۲۹۹

به گزارش صدای ایران جوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در گفت‌وگو با نشریه رپوبلیکای ایتالیا به بازگشت پپ گواردیولا به این تیم چراغ سبز نشان داد.
سرمربی حال حاضر تیم فوتبال منچسترسیتی سال ۲۰۱۲ پس از کسب سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و مجموعاً ۱۴ جام به دوران کاری چهار ساله‌اش در نوکمپ پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گواردیولا اگرچه لوئیس انریکه توانست سه‌گانه قهرمانی کاتالان‌ها را در سال ۲۰۱۵ تکرار کند، اما هیچ‌کسی هنوز نتوانسته مانند او در یک فصل شش جام ببرد. به همین دلیل گواردیولا نزد هواداران بارسلونا از محبوبیت خاصی برخوردار است.
بارتومئو درباره احتمال بازگشت گواردیولا به نیمکت بارسلونا که با اظهارات اخیر پدر این مربی اسپانیایی تقویت شده است، گفت: بازگشت گواردیولا به بارسلونا چیزی نیست که به من بستگی داشته باشد. این پپ است که تصمیم گرفت برود، اما او هر وقت که بخواهد می‌تواند برگردد و در‌های باشگاه به روی‌اش باز خواهد بود.
رئیس باشگاه بارسلونا درباره آینده لیونل مسی هم گفت: دوست دارم قبل از پایان دوران ریاستم در بارسلونا با مسی یک قرارداد مادام‌العمر ببندم، همان کاری که برای آندرس اینیستا انجام دادیم. او آنقدر به باشگاه خدمت کرده که حق داشته باشد بگوید که چه زمانی می‌خواهد به دوران بازیگری‌اش در بارسلونا پایان دهد. با این حال من فکر می‌کنم تنها شانسی که ایتالیایی‌ها، بریتانیایی‌ها و طرفداران مسی در سایر کشور‌ها برای دیدن او دارند این است که منتظر بمانند تا بارسلونا به کشورشان سفر کند.
بارتومئو راجع به شایعاتی که پیرامون احتمال انتقال ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال از بارسلونا و خرید لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه وجود دارد هم تأکید کرد: تیم ما تیم متوازنی است و بازیکن جدیدی نمی‌خواهد، اما این مستلزم حفظ بازیکنان فعلی هم می‌شود. مارتینس؟ این سؤال مسئله‌سازی است. تنها چیزی که من می‌توانم درباره او بگویم این است که این روز‌ها دارد خوب بازی می‌کند، اما او تنها بازیکنی نیست که مرا تحت تأثیر قرار داده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بارتومئو کاتالان بارسلونا نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت

به گزارش قدس آنلاین، رابرت دنیرو در مصاحبه با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «از تحقیرکردن او خسته شده‌ام... او واقعا و حقیقتا یک آدم بیمار است.»
این بازیگر در پاسخ به پرسشی درخصوص تمایل او به بازی در نقش ترامپ، صریحا گفت که هرگز این کار را انجام نخواهد داد، زیرا رئیس‌جمهور سابق حتا یک «ویژگی مثبت» نیز ندارد.او سپس حامیان ترامپ را نشانه گرفت و گفت: «فکر نمی‌کنم آنها متوجه باشند که اگر او خدانکرده دوباره رئیس جمهور شود، چقدر خطرناک است. فکر می‌کنم آنها واقعا درک نمی‌کنند. از منظر تاریخی، در آلمان نازی این اتفاق در مورد هیتلر افتاد. او را جدی نمی‌گرفتند. شبیه دلقک‌هاست. مثل یک ابله رفتار می‌کند. [بنیتو] موسولینی همین‌طور.»

این بازیگر ٨٠ ساله چشم‌انداز خود از انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا را نیز ارائه داد. «بلبشویی فراتر از تصور ما به وقوع خواهد پیوست.»«مسئله درست و غلط است. این مرد یک هیولاست. فراتر از اشتباه است. تقریباً شبیه این است که می‌خواهد وحشتناک‌ترین کارهایی را که به ذهنش می‌رسد، انجام دهد... تا کفر ما را درآورد؟ نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم ولی خیلی ترسناک است.»دنیرو در پایان مستقیما ترامپ و هیتلر را کنار هم نشاند و گفت: «...وقتی بچه بودم می‌گفتم هیتلر یک کابوس است. [در آمریکا] هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. اما اکنون ممکن به نظر می‌رسد.»

در طول چهارسال ریاست جمهوری ترامپ، سیاست‌ها و رفتارهای وی یکی از مواردی بود که در نطق‌های برندگان و مجریان جشنواره‌ها و مراسم‌های سینمایی معمولا مورد انتقاد قرار می‌گرفت.دنیرو یکی از هنرمندانی است که چندین مرتبه به ترامپ حمله کرده است. این هنرپیشه مطرح هالیوود در مصاحبه‌ای در دسامبر ۲٠۱٧ با روزنامه نیویورک تایمز او را فردی «بی‌مقدار و عوضی» خوانده بود. او هم‌چنین در مصاحبه‌ای با روزنامه ایندیپندنت در سال ۲٠۱٩، گفته بود که ترامپ تنها به یک چیز اهمیت می‌دهد و آن این است که «رئیس» باشد و نسبت به خطرات انتخاب وی به عنوان رییس‌جمهور آمریکا هشدار داده بود.براساس آخرین نظرسنجی‌ها، بایدن، نامزد احتمالی حزب دموکرات، فاصله بسیار کمی با ترامپ، نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه، دارد و حتی در برخی از این نظرپرسی‌ها از رقیب خود عقب‌تر است. سیاست‌های بایدن درخصوص جنگ اکراین و غزه و همچنین مسائل اقتصادی، نارضایتی‌های عمیقی در جامعه آمریکا پدید آورده و پایگاه اجتماعی مرد شماره یک کاخ سفید را متزلزل ساخته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • تایید شد: بارسلونا به دنبال ستاره جنجالی یونایتد
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق